Levering te laat

Op 22/7 heb ik een bestelling geplaatst die nog mee moest op reis. Volgens de website worden de artikelen binnen 1 à 2 werkdagen GELEVERD. Hierbij was er nog een marge voor moest het een dag later toekomen. Uit de historiek blijkt echter dat het product maar na 3 werkdagen werd klaar gezet. De levering was daardoor te laat (wij zijn op 26/7 vertrokken in de namiddag)

Goede kwaliteit en service

Snelle levering uitstekend product

Fijne waterbak gekocht

Snel en goed product geleverd

Keurig en snel geleverd product ziet er goed .is nog niet in gebruik

Goed materiaal en snelle bezorging

Helemaal top

Prix correct et envois rapides.

Pas de mauvaises surprises jusqu'à présent après plusieurs commandes. Les prix sont corrects et l'envoi est assez rapide. Le suivi est bon. Le catalogue est très fourni.

In orde

Gerief op tijd geleverd, alles in orde reeds in gebruik

Fijne producten

Meerdere dingen gekocht voor geiten en kippen. Prima producten en prijs. Snelle levering. Ik ben fan.

Prima voor elkaar!

Vlotte en correcte afhandeling.

Zeer goede service en een betaalbare prijs

Al meerdere keren producten besteld voor onze paardenwei. De producten zijn een stuk goedkoper dan dat ik gewend ben. De kwaliteit is goed en de levering is snel.

Snelle correcte levering.

Goede prijzen en correcte en snelle afwikkeling.

Aankoop en verzending fantastisch. Als ik 1 minpuntje kan opnoemen is het , het magneetje aan de deur om ze dicht te houden dat dit heel minimal8stisch is om te monteren. Voor de rest fantastisch.

Keurig verpakt, op tijd geleverd. Goede kwaliteit dus.

Men is zeer behulpzaam en coulant in het terugnemen van overtollige materialen.

SNELLE SERVICE

Komen hun afspraken na en een zeer goede service

Goede en snelle service

Positief

Ik bestel alles voor de paarden bij Agrishop. Altijd goede kwaliteit, niet duur en snelle levering. Draad, paaltjes, isolatoren, vliegenmaskers, schrikdraad toestel, handgrepen; het laatste dat ik besteld heb was een dazenval. Ik was verrast van de grootte en de kwaliteit. Echt goed materiaal.. Zeer goede webshop.

Goede prijzen en snelle service

Artikel wat ik wilde was niet op voorraad. Kreeg mail toen het er weer was en werd snel geleverd. Prijzen zijn uitstekend.

Snel en goede shop

Snel en goede shop

Goede producten, goed geleverd. Veel aanbod

Pakket is netjes bezorgd en nazorg als ik vragen had was ook uitstekend,daar scoor het het hoge cijfer eigenlijk.

Snelle correcte service

Online bestelling geplaatst. Snelle afhandeling en correcte levering.

Verkeerde levering, geen tegemoetkoming .

Verkeerde levering waardoor Voordeelpakket geen Voordeelpakket meer was. Ook na opsturen van foto's geen reactie. Ik ga een agrarische term gebruiken: Boerenbedrog.

Na een door chronopost niet geleverde bestelling, waarvan ze beweerden dat hij wel geleverd was, heeft Agrishop mijn bestelling opnieuw opgestuurd en is netjes afgeleverd.

Bezorging duurt te lang.

Prijs en materiaal keuze is perfect maar als je een week moet wachten opp je materialen dan duurt mij dat te lang, omdat dit ook niet vermeld wordt. Geef aan hoelang het duurt voordat de materialen worden bezorgd dan weet je waar je aan toe bent.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885