Slecht

4 weken geleden een puppyren besteld nooit geleverd diverse keren contact gehad. Nu afwachten of ik mijn geld terug krijg. Ben benieuwd

top

duiudelijk site, snelle levering

Parfait

Envoi rapide, soigné et conforme à la commande. Prix raisonnables et bonne qualité.

Tot nu toe wat ik besteld heb was er ook wel.

perfecte service

de levering verliep heel vlot

Bestelling prima, zeer slechte aflevering!

Bestelling niet thuis afgeleverd. we zijn altijd aanwezig. van 7.00uur tot 23.00 uur.

Zeer tevreden met mijn aankoop

Vlotte bestelling, betaling en levering. Zeer tevreden

Prima levering

VOSS.sonic "MoleEx 1000" solar mollenverjager keurige levering.

Fijne webshop!

Een webshop waar ze alle basis artikelen hebben voor een mooie prijs.

Zeer vriendelijk personeel en een uitstekende service

Snelle verzending van mijn bestelling. Bij ontvangst bleek het product niet te werken. Na telefonisch contact hierover onmiddellijk een nieuw product toegezonden gekregen. Volgende bestelling van een product dat zij in het assortiment hebben ga ik zeker bij Agrishop bestellen.

Correcte levering en een goed product

Ik had een honden harnas van Ferplast besteld. Het is 20 euro goedkoper dan bij de andere aanbieders. Ik had voor de andere hond al eentje gekocht bij een andere firma. Het rare is dat die van Agrishop degelijker lijkt dan die ik al had. De stof lijkt steviger en de aanlijnring is groter en dikker. Dus ik ben er helemaal blij mee. Gelijk mijn dochter geattendeerd op jullie bedrijf, zij heeft een paard en zag gelijk voordeel.

perfect

alles klopte,prima geregeld!

Eenvoudig bestellen en snel geleverd voor een goede prijs.

slecht

iets besteld levering volgens website 1 tot 2 dagen. ondanks belofte dat ze gingen leveren nog niets ontvangen

Goede spullen, slechte service en traag.

Bestelde spullen zijn goed. Verzend beloftes worden helaas echt niet nagekomen. Ook na meerdere telefoontjes en mails komen de producten gewoon niet. Uiteindelijk wel geleverd. Dus heb je iets nodig maar geen haast, dan kun je hier prima bestellen.

Chapeau

Vlug en snel geleverd

Zeer goede prijs, snelle levering.

Een van de goedkoopste, met snelle levering. Website niet super duidelijk.

Snel en marktconform geprijsd

Had nog alles nodig voor de opstart van het grootbrengen van kuikens, warmtelamp, warmteplaat, drink en eetbakjes,….

Snelle levering Goed materiaal

Op agrarische sector te zien is er van alles te bestellen.

Voor tuin , weiland en terras is er van alles te bestellen.

vlotte levering en superkwaliteit

De bestelde producten zijn steeds van hoge kwaliteit.

Eerste bestelling geannuleerd, trage verzending

Eerste bestelling werd geannuleerd zonder dat ik enige melding kreeg. Na 2x mailen reactie dat het per ongeluk was geretourd. Daarna 3x moeten mailen om mijn geld terug te krijgen. Opnieuw besteld op 5 maart, vandaag is het 12 maart en ik heb zelfs nog geen tracking code beschikbaar...? Wanneer gaan jullie mijn bestelling ooit opsturen? Service is beneden maats.

Goede ervaring

Over het algemeen heel tevreden over de dienstverlening van agrishop. De website is duidelijk, er staat veel informatie bij de producten en je kan makkelijk bestellen. Het enige nadeel is dat de geclaimde verzendtijd niet volledig klopt. Mijn bestelling kwam een paar dagen later aan als verwacht, maar dat kan natuurlijk ook aan het postbedrijf liggen. Over het algemeen zeer tevreden, ik zal hier zeker nog bestellen.

Alles netjes geleverd

Alles netjes geleverd al kwam het wel in 2 delen , het ene vrijdag en het andere de week er op … waar ik niet van op de hoogte werd gebracht . Heb dan zelf een mail gestuurd en daar kreeg ik wel redelijk snel reactie op. Maar zou toch fijner geweest zijn als dit op voorhand werd gecommuniceerd

Slecht

Bestelling komt niet aan blijft retour gaan, en Agrishop doet er niets mee. Een hoop geld kwijt en geen spullen.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885