goed verlopen

allemaal correct geleverd

Aanrader

Degelijk materiaal aan mooie prijzen Was zeer snel geleverd , dank u

Goede producten voor een goede prijs.

Snelle en correcte levering. Ook voor kleine bestellingen.

Betrouwbaar in levering!

In mijn eerste ervaring met Agrishop heb ik voor een redelijk bedrag bestellingen geplaatst en vooruitbetaald. Artikelen zijn vervolgens correct en snel geleverd in stevige verpakking ter voorkoming van eventuele transportschade. Kortom een goede ervaring.

Zeee tevreden

Goed product en snelle levering.

Snelle levering en komt na wat het beloofd

Correct zoals het hoort.

Idem

Mooi maar laat

Ik had woensdag een hek besteld dat op voorraad was. Er stond vandaag besteld morgen in huis. Dus dat zou mooi op tijd zijn voor de klusjesman die op zaterdag zou komen. Vrijdag nog niets binnen. Ik heb de klantenservice geprobeerd te bellen. Geen gehoor, totaal niet bereikbaar. Klusjesman maar afgebeld. Het hek kwam een week te laat aan. Het zag er wel mooi uit.

Professionele degelijke waar.

Professionele degelijke waar tegen een scherpe prijs. Snelle verzending is ook een pluspunt.

Perfect en snel geleverd.

Prachtig product dat mijn kippen nu beschermt tegen vossen.

Alles snel geregeld

Ben dik tevreden met het materiaal en met de service

Groot assortiment, alles wat ik nog nodig had voor de wijngaard. (NB telefonische bereikbaarheid te verbeteren).

Goed produkt, snel geleverd.

Heb na twee weken het idee dat minder wordt met de woelmuizen. In het begin kon je ze goed horen maar na een paar dagen hoor je ze bijna niet meer maar ze werken wel.

Prima niks mis mee

Alle keren dat ik iets besteld heeft is prima verlopen en goede kwaliteit artikelen.

Bestellen kinderlijk eenvoudig leveren snel

Zoals boven. Het leveren was snel en volgens afspraak. Netjes verpakt. Mankeert niets aan. Hulde!!!

Matig de

100 weide palen besteld. De variatie in het pak was veel te groot. Er zaten veel palen in onder de maat.

Levert goede producten tegen een mooie prijs en is snel met levering.

Ervaren als zeer prettig, duidelijke website, goede producten en mooi geprijsd. Alles wordt ook snel en correct geleverd.

Zeer slecht

Ik heb reeds een ervaring geplaatst maar kan deze niet updaten. Zodoende een nieuwe geplaatst. Ik heb een zeer simpele bestelling geplaatst maar de track en tracé werd niet actief. Uiteindelijk veel hierover gemaild en er zou een garantiebestelling komen met voorrang. Daar ik heb uitgelegd dat er enige spoed bij was. Inmiddels ruim 11 dagen verder en vele mailcontacten maar uiteindelijk nog steeds geen nieuwe zending! Ik vind het zeer betreurenswaardig en klantonvriendelijk hoe dit bedrijf omgaat met klanten. Het was de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier nog iets bestel! De medewerkster reageert snel en keurig op de gestuurde mails maar uiteindelijk gebeurt er helemaal niks!

Pakket snel ontvangen en werkt zoals verwacht

Zeer volledige webshop voor de paardenhouder.

Agrishop heeft alle materialen nodig voor de paardenhouder. Maar zonder overaanbod van tientalle merken en gelijkaardige producten. Er wordt ook vlot advies gegeven indien je daar nood aan hebt.

Super goedkoopste prijs

Voor info kan je ook steeds terecht bij Hun. Alles altijd aan de voordeligste prijs.

Goede kwaliteit en snelle levering

Bestelling snel in huis. De kwaliteit is uitstekend en de prijs is voordelig!

Goede prijs maar trage bezorging

Winkel heeft groot assortiment tegen goede prijzen maar de levering verloopt traag. Bij contact wordt de schuld gegeven aan de bezorgdienst maar als tmpakket niet aangeleverd wordt kan t ook niet bezorgd worden. Niet bestellen als je haast hebt dus.

Snelle levering van kwalitatief goede producten

De producten werden goed verpakt geleverd.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885