Keurig op tijd geleverd

Vogelhuisje voldoet aan de verwachting

Zeer slecht!

Ik koop twee mollenverjagers in de webshop mede gezien de leveringsvoorwaarden dat deze binnen enkele dagen geleverd worden. Ik heb een tuinman gepland staan voor het herstellen van de schade door de mollen waardoor ik deze binnen anderhalve week nodig heb. De mollenverjagers zouden verzonden zijn maar zijn 4 werkdagen verder maar de track and tracé is nog steeds niet werkzaam. De medewerker van dienst heeft geen enkel servicegerichtheid. Geeft aan dat ze pas actie onderneemt na 2 weken. Verschrikkelijk service! Ik koop hier nooit niets meer!

Spullen van kwaliteit

Over de jaren heb ik duizenden euro's uitgegeven in deze websop. Soms als je bij amazon besteld dan heb kans op een item aan te krijgen dat na 2x gebruik uit elkaar valt. Bij agrishop heb je dat niet voor, alle producten zijn redelijk tot hoge kwaliteit. 4 en half sterren omdat ik bij deze veel bestellingen éénmalig iets wou retourneren en wisselen mits bijbetlaing dat niet vriendelijk verlopen was... toegegeven de order was al een tijd verstreken maar vond dat het beter kon opgelost worden. Zowiezo éénmalige gebeurtenis en verder verloopt alles altijd vlot.

Uitstekende krabpaal

Super mooie krabpaal voor aan de wand, zeker als je je kat een mooie plek wil geven en de ruimte het niet toelaat om een grote krabpaal op de grond te plaatsen. Zeer stevig en neemt weinig ruimte in. Onze 3 katten zijn er niet meer af te slaan.

Al eerder besteld en ook toen prima ervaring net zoals de laatste levering

Prettige webshop, scherpe prijzen

Zie boven

Zoals op de webshop gezegd het perfect en gemakkelijk om in elkaar te zetten zeer goed plan zeker een aanrader

super

netjes verpakt, en goed spul

Zeer klant onvriendelijk

Een uur na een bestelling geplaatst te hebben niet meer te annuleren, om 16.30 bestelling geplaatst en betaald om 18.00 bestelling geannuleerd ,maar omdat hun magazijn in Duitsland zit, en ze de medewerker daar niet kunnen bereiken, zo klant onvriendelijk, dit geloof je niet, ook geen enkele moeite doen om samen naar een andere oplossing te zoeken, nee ik zal nooit meer daar als klant komen, alleen verkoop is wat telt zeker niet de klant, genoeg betere webshop.

geweldig

lekker vlot en niet duur

Snelle levering van goeie producten!

bestelling OK, bezorging problematisch

de track en trace van de bezorging klopte voor geen meter, ik heb iemand thuis een hele ochtend laten oppassen en geen pakket op aangegeven tijd, maar ook geen bericht van track en trace. die kwam pas de volgende dag. kortom een zootje. mogelijk dat agrishop dit niet in de hand heeft? maar jullie huren wel deze koerier in.

Snelle levering. Leuk geschenk voor de kleindochter.

Iets betere beschrijving gewenst vanwege schuine dakje.

Alles vlot verlopen. Product. Degelijk ingepakt

Prima levering, en prima kwaliteit.

Handleiding was duidelijk m.u.v. in elkaar zetten van de poten, maar met de hulp van onze technische buurvrouw was het verder snel opgelost.

Juiste en snelle levering van de goederen

Kwaliteitsvolle producten en uitstekend thuis geleverd (zelfs in België). Top!

Prijs kwaliteit is top

Zeer stipte levering van de aangekochte artikels. Er is niets op aan te merken en het is een aanrader om met Agrishop.nl te handelen.

Kwalitatieve produkten tegen competitieve prijzen en snelle levering

Ik heb hier al een grondboor gekocht, een weidehek, electrisch lint en poortgreepjes, voerbak paard, enz. en elk produkt is correct geleverd en van zeer goed kwaliteit.

Degelijke producten en correct geleverd.

Mooi assortiment, duidelijke info en snelle afhandeling.

correct

prijs kwaliteit :10 op 10. levering:zeer snel

Betrouwbaar,snel goede kwaliteit

Prijs kwaliteit ok,betrouwbare website

Ben geen online koper en was niet zo op gemak maar alles werd correct geleverd....Dus als we nog iets nodig hebben word bestels op Agrishop.nl Merci voor de service

prima webshop zeer content over een aanrader!!

al vaak wat besteld verschillende producten maar altijd naar wens geweest degelijke spullen voor een betaalbare prijs

Vriendelijk en fijn geholpen

Een legnest besteld voor mijn twee kippen.na twee weken nog niets geleverd te hebben gehad toch maar eens gebeld. Werd heel vriendelijk te woord gestaan door iemand met de naam marian die mij vertelde dat het enkele dagen kon duren als iets niet op voorraad was maar zeker geen twee weken en zou er meteen werk van maken. Vijf minuten na ons telefoongesprek via de mail een track en trace code binnen en dag later vond de levering al plaats. Hulde en daarvoor vijf sterren

Correcte levering alles oké

Alles geleverd binnen afgesproken tijd en in goede staat

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885