Snelle levering, retourbeleid matig

Ik heb twee legnesten besteld. Deze werden snel geleverd. Helaas waren ze groter dan ik had verwacht en kon er maar 1 plaatsen. De andere wilde ik retour zenden. De aanvraag van het retour werd goedgekeurd en men schreef via mail dat er geen verzendkosten betaald moesten worden. Bij het PostNL punt zei men dat ik toch moest betalen… Lang verhaal kort. 2x 6,95€ verzendkosten betalen voor een legnest van 19€(geloof ik), schiet niet erg op. Ik hou het dan maar reserve voor als er eentje kapot gelegd wordt.

Alles wordt altijd snel en correct geleverd.

Ik ben tevreden over Agrishop en de producten op de website.

Zie onder

Mooie overzichtelijke site met ruime keuze mogelijkheden. Bestellen ging eenvoudig. Levering geschiedde conform opgave. Ben dus tevreden.

goede service prima snel geleverd

goede service prima snel gekeverd

efficient and friendly though a more proactive communication would be appraciated

I ordered but then it took a while to communicate that the product was out of stock, but after it was ok. I am still waiting to be delivered. Best regards Bernardita

Zeer snel en perfect geleverd

Voordelige goede materialen

Minpunten Nooit ,en ben al poos klant korting gekregen. En als 1 artikel niet op voorraad is ,duurt t erg lang.liever weet ik welke dingen er nu niet zijn.

Mooie produkten en degelijk.

Alles ok

Goed ingepakt & snel verzonden

Kwaliteit en zeer vlug

Zeer tevreden over alles

Snelle levering en nette prijzen en kwalitatief goeie spullen

Alles netjes optijd binnen gekregen

Ben zeer tevreden over de producten en alles netjes geleverd

Altijd goed geholpen geweest, correcte leveringen

Goede service ook, reeds garantie verhaal voor gehad enkele jaren geleden; onderdelen gewoon verzenden en nadien gratis hersteld terug ontvangen.

Alles perfect zoals omschreven.

Alles perfect, zou zo weer iets bestellen.

Top !

Blij met dit vogelhuisje, oogt heel mooi en al veel complimenten ontvangen. Zo schattig.... om de vogeltjes te zien eten . Snelle levering, een aanrader !!

Netjes afgeleverd, zeer tevreden

Prima service en kwaliteit

Goede site met correct advies. Goede prijs kwaliteit en levering.

Levering duur lang

Levering week geduurt

Waardeloos

Als je adverteert met het gegeven dat je binnen 2 - 3 werkdagen levert, en vervolgens niks laat weten. Je zelf 5 keer contact op moet nemen om er achter te komen waar de spullen zijn en blijven. Je spullen uiteindelijk 15 dagen na bestellen worden geleverd, lijkt een juiste omschrijving in één woord, Waardeloos, de juiste beschrijving.

Producten zijn van goede kwaliteit geen goedkope rommel een minpuntje de leveringstermijn iets verkorten Wel tevreden

Goed service

Bij vragen krijg je snel antwoord en advies.

Super producten

Zeer correct bedrijf

Prima om zaken mee te doen

Mooie en volledige shop, snelle en goede afwikkeling. Fijn om zaken mee te doen!

Top: makkelijk te bestellen en snel verzonden

Goed product.

5 Ohrstedt-Bhf Nord