TOP die Nederlanders :)

Vlug, correct geleverd, goed kwaliteit, TOP!

Netjes geleverd / teruggestuurd / en geld terug ontvangen

Goeie club die zich aan zijn woord houdt :)

Goede kwaliteit, correcte levering

Veel keuze, goede kwaliteit en correct geleverd

positief

leuk bedrijf! er staat op de website, levering in 2 tot 3 werkdagen. dat klopt lang niet altijd. het duurt vaak langer.

Prima product

top

Bestellen gaat heel gemakkelijk bij Agrischop en de materialen die ik bestelde van heel goede kwaliteit , we hebben zelf een stalkast gemaakt en ingericht , de bezorging was ook heel vlug , binnen drie dagen hadden we de bestelling in huis , kortom super tevreden.

Top shop.

Super assortiment tegen nette prijzen. Snelle verzending. Prima communicatie.

Goed kwaliteit

Top service snel bezorgd

Juiste produkt en goed gelevrd

Vogels bescherming in de minder eet vinden.

goed en snel

goed voerbakken en snel geleverd

Prima hout voor goede prijs

Snelle levering van prima hout. Het werd zelfs achterom gereden door de bezorger. De projs was ook zeker goed.

Degelijke webshop

Ik vind er mijn materiaal en met een degelijke kwaliteit

prima webshop

Bestel bij Agrishop vaker de meest uiteenlopende producten en de levering gaat altijd goed. Levering in de meeste gevallen met paar dagen in huis, een keer 2 weken moeten wachten. Producten goed van kwaliteit en kloppen met product omschrijvingen. De levende muizenval werkt helaas niet, daar lopen de muizen gewoon weer uit, maar dit ligt natuurlijk aan het product en niet aan Agrishop.

Zeer gemakkelijke webshop

Ben zeer tevreden ik vindt heel gemakkelijk wat ik zocht. Een aanrader.

Goede en betrouwbare webshop.

Ik heb het artikel besteld en een paar dagen later al ontvangen. Keurig verpakt. Perfect! Bedankt.

Verzending duurt erg lang

Prima spullen heb er al vaker besteld maar je moet geen haast hebben want de verzending duurt erg lang. Denk dat ik nu 3 of 4x besteld heb, Alleen de eerste keer waren me spullen er snel.

goede service

goede service, snelle levering

Nog ruimte voor verbetering

De ene dag besteld en de andere dag in huis kent Agrishop helaas niet. De informatie over afhandeling en aflevering is onjuist en niet bruikbaar.

Vlotte en correcte afhandeling

Alles naar wens

Redelijk

Track en trace code kwam nadat het product bezorgd was.

Vlotte, nette en vriendelijke mensen. Produkt voldoet aan de wensen

Slecht

Geen communicatie, onbereikbaar telefonisch en via de mail

Geweldigen service en levering

Agrishop heeft een goede en snelle levering. Kontact en communicatie verloopt goed en duidelijk.

Goede prijs/kwaliteit

Duurde wel wat lang