Paddockplaten

Snelle en vriendelijke levering! Platen voldoen aan mijn verwachtingen

Degelijk

Almeerder keren besteld bij Agrishop, zeer tevreden

Goede service top

Erg goed

Verzenden duurt wat langer maar een goed assortiment tegen een scherpe prijs. Ooit klantenservice gemaild maar nooit een reactie gekregen.

Kwaliteit goed maar te lang onderweg

Product was te lang onderweg terwijl beloofd wordt dat t binnen korte termijn in huis is,zelde was aan de hand bij minn vorig bestellingen.

Geen goede opvolging bij een klacht over een ondeugdelijk product

Heb een zadelkast gekocht, een duur "slap"ding. Na hierop een mail te hebben gestuurd , 1 keer antwoord terug gekregen vervolgens niks meer gehoor van de klanten service. Zit hier met een zadelkast die je met 2 man moet "bedienen", als je het zadel uit de kast haalt moet 1 de kast vasthouden anders krijg je of de inhoud van de kast over je heen of hij stort in. Conclusie: koop geen zadelkast bij deze shop het is gewoon rommel en bij klachten wordt je niet serieus genomen.

Levertijd wat lang, heel coulant mbt retour

Heel goede ervaring mbt het mogen terugsturen van producten die ik meer dan een half jaar geleden besteld had, 5 sterren daarvoor!’. Wel enige verwarring over terugbetaling aangezien ik geen bericht had gehad dat de producten retour ontvangen waren en ik aan de terugbetaling ook niet kon zien dat het van Agrishop afkomstig was, maar dat werd uiteindelijk goed gecheckt en verhelderd. Bestelde producten die op voorraad waren lieten wat lang op zich wachten (weekje ongeveer). Daarentegen werd er totaal niet moeilijk gedaan over een missend/tijdens transport verloren deel van de bestelling en wordt dat alsnog/opnieuw verzonden onder garantie.

Bestelling is verlopen zoals het hoort.

Agrishop hou ik zeker in mijn contacten

Het bestelde artikel bleek defect bij ontvangst, en na wat gemail hebben zij dit lekker en snel gefixt. Ja, prima.

Geweldige service

Snelle levering, goede retourservice, prettig contact.

Goede diervoeding en prima levering!

Levering en kwaliteit is top.

Waardeloos!

Meer dan een week moeten wachten op bestelling, ook telefonisch niet bereikbaar. Je mag dus gaan zitten wachten en weet totaal niet hoe lang ook geen berichtgeving niks. Ik zal hier dan ook nooit meer bestellen. Peter

bijna perfect

zo goed als geen bemerkingen

snelle en correcte levering

alles volgens de regels was een grote bestelling en alles was correct en snel geleverd .

Mijn bestelling is correct en snel uitgevoerd. De kwaliteit van de artikelen is uitstekend

Waardeloze shop.

Producten besteld al een week aan het wachten nog steeds niet verzonden. Was op voorraad dus zeer slechte zaak. Bestel nooit meer iets bij deze webshop, telefonisch ook al niet te bereiken altijd in gesprek!

2 maal een bestelling geplaatst en gekregen zoals beloofd

fijne ervaring

Goede spullen

Goed materiaal geleverd.

altijd tijdig geleverd

correcte levering goeie afspraak zeer tevreden

Omheining netjes op tijd geleverd. Respect voor de transport firma ook.

Als je iets beweert moet je het ook waarmaken!

Bestelling nog niet ontvangen maar de eerste ervaring is meteen negatief. Op basis van op website bij dit artikel aangegeven levertijd 1 a 2 werkdagen en op voorraad voor dit specifieke artikel besloten om te bestellen bij Agrishop.nl. Tweede werkdag toch maar eens gevraagd waar de track and trace code bleef, helaas was de bestelling nog steeds in behandeling en dus nog steeds niet verzonden. Ook nu op de avond van de tweede werkdag geen track and trace code ontvangen dus meteen duidelijk dat derde werkdag ook al niet gehad gaat worden. Het zou websites boetes op moeten leveren als ze zomaar iets beweren en zonder ook maar enige uitleg verder te geven dit gewoon weg niet nakomen. Moet nu maar afwachten wanneer het bedrijf wel eens zal gaan versturen. Baal ontzettend van dit soort bedrijven die maar iets op de website gooien terwijl ze bij voorbaat al weten zich er toch niet aan te gaan houden! Op je het dringend nodig hebt interesseert ze niet.

Zeer snelle levering, uitstekend!

Besteld product zoals omschreven en zeer snel geleverd, tóp!

Intens slechte 'service'

Op 28 september wat spullen besteld die we voor een evenement nodig hadden op 5 oktober. Een week leek me ruim voldoende tijd om te leveren. Een dag van tevoren echter nog niks ontvangen en de tracking code werkte niet. Gebeld, uiterst onvriendelijk te woord gestaan. Ik wist toch dat het helemaal uit Duitsland kwam ... euh, nou nee, ik bestel op Agrishop.nl. Nou het staat toch echt ergens op onze site dat het uit Duitsland moet komen... alsof ik dat ga lezen als ik op een .nl site bestel. De bestelling stond klaar maar was nog niet verzonden. Ze zou er een aantekening van maken, meer kon ze niet doen. Ik gaf aan dat ik het daar niet mee eens was, ze zou ook even de telefoon op kunnen pakken en de moeite nemen om even te vragen of het die dag nog verzonden kon worden. Ik gaf aan dat in tijden van social media en reviews er toch iets meer verwacht wordt dan alleen een aantekening maken. Toen werd de telefoon overgenomen door een pinnige dame. Ja, ik neem het gesprek even over want als u zo begint dan kunnen we beter ophangen. Ook goed, dan hangen we op. Intussen is het 10 oktober en ik heb nog steeds niks gezien, gehoord of ontvangen. Pakket mag als het ooit nog komt meteen retour want ik heb de spullen inmiddels elders moeten halen.

slechte ervaring

helaas is mijn ervaring matig met agrishop. al eerder iets besteld en het geleverde product kwam niet overeen met het geleverde. na retour te hebben gestuurd duurde het langer dan normaal voor ik mijn geld retour kreeg. nu weer een product besteld. op de site staat levertijd 1-2 werkdagen. product op maandag voor 12:00 besteld en op maandag 9 nog niks ontvangen. product was pas donderdag 5 oktober verstuurd. dinsdag 3 okt is blijkbaar een feestdag in duitsland. hierover wordt niks vermeld op de site of in de mail. waarom het product niet op maandag is verstuurd of op woensdag wordt niet verteld. vervolgens een mail getuurd met een aantal vragen. vervolgens krijg ik maar op 1 vraag antwoord. ik heb herhaaldelijk mijn vragen moeten stellen voor ik op allemaal een antwoord had. dat alles bij elkaar heb ik geen trek meer in agrishop.nl retour label aangevraagd en product retour gedaan.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885