Niets op aan te merken

Snel geleverd, goede prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd.

Matig

Trage verzending Meestal 1 artikel niet op voorraad Ongevraagd ander artikel opgestuurd en die was nog defect ook nog. Wel goedkoper dan elders

TOOOP!

Deze shop is top! Niet enkel goede prijzen, ook topklantenservice.. Idioten van postnl maken fout in adres. Dus retourpaklet! Bellen naar postnl bende idioten die te lui zijn te werken. Bellen naar agrishop ik de bestelling zeer dringend nodig heb, sturen ze deze mooi de dag zelf nog op en had ik deze gelukkig op tijd! Waarvoor nogmaals dank! Zeker nog bestellen hier!

Geweldig werkt uistekend

Ook zonder zon makkelijk op te laden ik haat het als katten in mijn tuin hun behoefte doen.

alles zoals beschreven, zeer snel geleverd en goede prijs

alles zoals beschreven, zeer snel geleverd en goede prijs

Snelle en goede levering

Van tevoren een paar keer gebeld om uitleg en heel plezierig en adequaat geholpen

Top services verleend bedrijf

Diverse x materiaal besteld. Goed advies en snelle levering mits op voorraad en kwaliteit materiaal

Goede verzorging en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met het artikel wat ik had besteld. Betrouwbaar en goede service.

Je krijgt wat je bestelt

Geen probleem om een retourzending te doen

Alles in huis wat wij nodig hebben

Service is lekker. Vriendelijk en snel

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Volgens afspraak. Geleverd

goede producten

zeer tevreden van de producten die ik heb besteld

Alles goed geregeld

Goeie producten Goeie kwaliteit Goeie service

Snelle en duidelijke communicatie Goed en hulpvaardig advies Flexibel Betrouwbare afhandeling ook bij terugzending. Gunstige prijs/kwaliteitsverhouding

Verkeerde levering gekregen en werd dadelijk terug genomen en de juist levering geleverd.

ik ben heel tevreden

wel iets later geleverd dan beloofd, maar wel tevreden

Slecht

Heb 14 dagen moeten wachten .naar merdere telefoongspreken

Had 2x VOSS.sonic 1000 ultrasoon afweer met bewegingsmelder besteld. Levering was goed en goed verpakt. Het werkt super. Wij hebben er 1 in de voor en achtertuin. Geen katten meer te bekennen. De kattenbak is nu weer een tuin.

Livraison ok mais articles décevants

Le délai de livraison et le suivi sont impeccable. Les moustiquaires que j'ai commandé ne sont vraiment pas terrible : - les coins ne protègent pas les profilés qui ont été raccourcis, les languettes pvc destinées à retenir la toile se cassent dès le premier usage et ne tiennent rien. Je n'en reprendrai pas.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vlotte afhandeling en verzending

Top verkoper

Producten en prijzen goed, verzendkosten hoog

Producten en prijzen goed, verzendkosten hoog

Bestelling was snel verzonden, duidelijke website en een vlugge reactie gekregen per mail op een vraag over het gekochte artikel

Schapennet

Schapennet is eenvoudig te plaatsen, alleen zakt de bovenkant vh net wel erg naar beneden.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885