Snelle correcte levering en product zoals beschreven

Prima, super

Vlugge bediening bij online bestelling

Goede ervaring met deze zaak

een goed product en snel geleverd

Had de artikelen pas na ongeveer een week ipv de beloofde 2 dagen

Had de artikelen pas na ongeveer een week ipv de beloofde 2 dagen

Levering goed en snel.

Levering goed en snel producenten zijn goede kwaliteit.

Beste prijs-kwaliteitverhouding

Prijs-kwaliteitverhouding gewoon best en bezorging nog beter , netjes verpakt en waterdicht bezorgd

bizar lange levertijd

ondanks dat alle producten volgens de website voorradig waren en het dus maximaal 2 werkdagen zou duren heb ik maar liefst anderhalve week op m'n bestelling moeten wachten. Bij eerdere bestellingen overigens ook nog nooit binnen 2 dagen iets geleverd gekregen.

Fijne en duidelijke webshop, goede service.

Prima service en prima prijs

Producten doen aan mijn verwachtingen. Een veel uitgebreider assortiment dan bij andere zaken

Slechte klantendienst

Ik heb gebeld om te vragen hoe ik mijn artikel moest retourneren en kreeg iemand heel onvriendelijk aan de lijn die alleen maar naar de website formulier verwijst. Ik vraag of ik dit niet ergens moet melden per mail of telefonisch en dan zegt hij tegen mij dat het reeds gemeld is door het feit dat ik belde (dit zonder dat mijn naam of bestelling gegevens gevraagd werden???). Ik begreep dan ook dat ik zelf de kosten moest dragen om het pakje terug te sturen. Aangezien het pakje grotere formaat is dan de gemiddelde (83x12x83) wordt dit heel moeilijk om iemand te vinden die het naar NL kan sturen. Eindelijk gevonden maar moet dan 45€ betalen. Jawadde… wat een behoorlijk slechte klantendienst. Ook leveringstermijn VEEL langer dan vermeld. Desondanks was het geleverd product wel ok.

Goed product voor goede prijs en snel geleverd

Value for money

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen, snel verzonden en goed verpakt. Top!

Altijd ok.

Altijd in orde, ook voor kleine bestellingen.

Aan te bevelen

Zoals het hport

zeer fijne webshop zeker aan te bevelen

4x besteld nu afgelopen tijd en zeer goed bevallen

zeer goed

alles netjes en snel geregeld, top !

Snelle levering alles correct

Waterbakken waren er snel en alles ging vlotjes met bestellen

Snelle levering van kwaliteit artikelen

Levertijd was lang

Op de website stond aangegeven dat het product op voorraad was en binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Na ruim een week heb ik zelf gebeld. Het zou de volgende dag bij jullie binnen komen en verstuurd worden. Zo niet zouden jullie dat laten weten. 5dagen later weer gebeld omdat ik niks hoorde. Ook geen track en trace gehad. Het was die dag net verzonden. Klopt de volgende dag was het binnen. Product was niks mis mee. Maar vind het niet netjes dat ik niet vanuit jullie geïnformeerd ben over de vertraging.

Goede kwalitiet, er mag wel meer info gedeeld worden over levering etc.

Mooi product. Alleen kregen we weinig info over de levering. Wij dachten eerst dat ze een deel vergeten hadden te leveren. Maar de levering bleek ineens in 2 delen te komen.

Snel en correct goede producten geleverd

Goede website, uitgebreide sortering

Alle goederen goed ontvangen Ook als omschreven

Correct en super snel

Ven heel tevreden

Torenhoge retourkosten

Snelle levering, product viel tegen, retourkosten voor eigen rekening , 13 euro bij een waarde van het product van 30 euro. Voor mij een reden hier niet meer te bestellen.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885