Twee eilanden in 1 bedrijf

Na mijn bestelling besefte ik dat ik iets fout had besteld. Onmiddellijk stuurde ik een mail om die fout te melden en om slechts 1 van de twee spullen op te sturen. Dit was onmogelijk. Enkele dagen na datum lagen en 2 pakjes op kantoor. Levering was supersnel en website is ook duidelijk maar als er iets moet gewijzigd worden, dan is dat een heel werk waar ik als consument niet op lig te wachten. Bieden dan wel gratis retour aan, wat ondertussen gebeurde, maar hoe het nu verder zal gaan? Ik heb er wel vertrouwen in dat het correct zal afgehandeld worden, maar dit was niet nodig als er een mogelijkheid zou zijn om de bestelling tot x uur te wijzigen, of een noodstop te gebruiken om alles on hold te zetten tot het is uit geklaard.

Prima kwaliteit voor de beste prijzen, snelle verzending

Ruim en goed aanbod en te duur

De leveringen laten soms op zich wachten, echter laatste ervaring was wel vlot verlopen Producten zijn bij de beste van de markt en vaak kan ook daar kwalitatief stappen gezet worden naar duurzaamheid en gebruiksgemak. Voor kwaliteit betaal je maar de hogere prijs is in verhouding toch te hoog. Online is het moeilijk inschatten wat de kwaliteitsverschillen zijn en dat zorgt voor teleurstellingen bij ontvangst.

ik kreeg wat ik bestelde op de afgesproken tijd

Vooral de snelle reactie via mailcommunicatie is te appreciëren

Correct en snel

Goed contact snelle levering en prima producten

Prima kwaliteit

De kwaliteit van het aangekochte product is prima maar de leveringstermijn is niet wat aangegeven wordt. Veel later dus zeker rekening mee houden.

Goede en correcte service

Goed materiaal waarmee we reeds vele jaren aan de slag zijn.

ALTIJD IN ORDE EN CORRECT GELEVERD

ALTIJD IN ORDE EN CORRECT GELEVERD

Prima levering

Matig

Levertijd komt niet overeen met de website.

Artikelen kwamen vlot en goed verpakt.

Gekregen wat er besteld was, gewoon netjes en top zoals het hoort te zijn.

Vergeleken met anderen scherp geprijst, goede prijs/kwaliteit

Leveringstijd

Voldoet niet aan de omschreven leveringstijd.

Prima service mooi product

Vogelvoeder huisje besteld, er was een buts uit, retour gezonden en heb een mooi nieuw vogelhuisje nu in mijn tuin. Ziet er prachtig uit. Zeker geen standaard vogelvoer huisje

Prima service en goede producten

Ooit een product gekocht wat niet functioneerde, deze is de volgende dag zonder problemen gewoon afgeleverd.

alles snel en perfect gelevert

alles goed en snel gelevert

Ons pakket was vertraagd, we zouden onze spullen meenemen op vakantie. Gebeld met Agrishop en ze hebben ons super geholpen. Ons pakket was op tijd binnen.

Zeer goedkoop maar lange levertijden

Ik ben blij met de producten die ik kan bestellen hier. Maar ik heb het nooit binnen 2 of 3 werkdagen. Al vaker heb ik besteld dat het ruim 1 week of zelfs 2 weken duurt dat is wel wat jammer. Met spoed ga ik dus toch eerder naar een welkoop. Voor iets wat langer kan wachten ga ik hier bestellen

Geweldig mooie krabpaal!!!

Ik was wat angstig na de reviews gelezen te hebben, maar kon geen andere krabpaal vinden die me aanstond dus nam de gok. Volgende dag al geleverd!! Helaas was een plak na een week stuk, kreeg 2 opties, nieuwe plak of een goed bedrag terug. Ben voor het laatste gaan. Ook kwa mailen zijn ze erg vlot en vriendelijk!!! De paal is erg makkelijk en snel in elkaar te zetten en hele mooie kwaliteit. Onze kitten ligt er erg graag in! Zeker aan te raden!!!

Correcte levering

Correcte levering

*** zijn het

Op vrijdag 14 juli plaats ik een bestelling, levering 1-2 werkdagen. Dinsdag volgend vraag ik of het reeds verzonden is, neen, wordt asap verzonden, maar niet alles was in voorraad. Ik vraag om wat al in voorraad is te versturen… zouden ze doen. Maandag daarna nog steeds niets verzonden. Dinsdagavond (9 werkdagen later) zou alles eindelijk verzonden zijn. Die vrijdag wordt eindelijk 1 deel geleverd. De rest is ???? Ik telefoneer naar post NL en krijg daar te horen dat er problemen zijn met het pakket en dat agrishop dat moet regelen. Breng agrishop op de hoogte en ze zouden er achteraan gaan. Maandag, dinsdag, woensdag… geen nieuws! 3 weken later laat ik ze weten dat ik elders bestel en ze me mogen terugbetalen. Dit gebeurt een aantal dagen later maar tot op heden wacht ik nog steed op een ontbrekende som van iets meer dan *** euro. Geen enkele verklaring waarom, geen excuses, niets. Nooit meer! 1 ster is nog steeds te veel. Want *** verdienen geen sterren.

verzenden slecht

Het duurde wel een dag of 10 voordat ik het binnen had! Terwijl er wat anders wordt gezegt.

Helaas 5 dagen te laat geleverd waardoor we 1 dag later op vakantie moesten vertrekken

Materiaal was zoals op website , alleen was men vergeten ons pakket te verzenden ...

Prima producten, maar te lange levertijd

De producten die ik besteld heb zijn uitstekend bevallen. Echter, er werd 1-2 werkdagen levertijd beloofd op de site. Dat is in werkelijkheid ruim een week geworden.

Valt verschrikkelijk tegen

Apparaat beloofd veel maarre doet weinig

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885