Waardeloos

Een ijskonijn daar komt eerdere toezeggingen gewoon niet na. Een simpele correctieve actie komt niet in hem op, blijkbaar een brug te ver.

Prijs & Kwaliteit zijn best o.k.

Wij zijn zeer tevreden van onze blauwe Led insecten killer, zeer doeltreffend !

Vlotte levering!!

Super vlot geleverd netjes verpakt en goed en stevig product.

Hondje blijft op zijn plek voor de caravan

Uitgebreide collectie

Buiten een vertraagde levering was verder alles zeer correct

Omschrijving van product prima

Gekregennwat aangeboden werd. Levertijd wisselend 1 keer vlot andere keer duurden het pasr dagen langer

Top! Hele goede service

Een deel van mijn bestelling was door PostNL niet geleverd, na fijn contact met Agrishop hebben ze de artikelen nogmaals verzonden, super service!

Vlotte service

Excellent

Alles zoals gepland

Correcte afhandeling van de bestelde prod.

Correcte afhandeling van de bestelde prod.

Goed maar

Webschop duurt wel beetje lang voor te versturen. Post NL. Dat is ware ramp 0/10 zending is 4 x veranderd van datum levering. Grtj , Julien Schatteman

Mooie en stevige omheining

Prijs kwaliteit was dit zeer goed. Blijft stevig staan

Ik ervaar de Agrishop als een betrouwbare webshop. Goede service en perfecte communicatie. Het vogelhuis dat geleverd is, is van top kwaliteit ! Op mijn startpagina geplaatst.

Perfect op tijd geleverd. Goed verpakt

Helemaal compleet en top!

Prima informatieve webwinkel, heldere uitleg en ook telefonisch goede communicatie. Het ging in mijn geval om een permanente afrastering tegen wilde zwijnen.

Eerst twijfelde ik of via Agrishop te bestellen na het lezen van de slechte reviews over de levertijd. Toen even telefonisch contact gehad voor ik ging bestellen om te kijken hoe dit precies zit, mevrouw gaf inderdaad aan dat het product vaak later wordt geleverd. Uiteindelijk toch besteld en prijs kwaliteit is goed. Inderdaad veel vertraging gehad met de levering. Op de website staat binnen 1-2 werkdagen geleverd. Dit is zeker niet het geval, het product werd pas na een week verzonden. Voor mij maakte dit niet uit want ik had er geen haast mee en wist dat ik het product later geleverd zou krijgen dan op de website vermeldt. Wellicht handig om de levering binnen 1-2 werkdagen aan te passen, om slechte reviews te voorkomen. Om deze reden had ik toch bijna voor een andere wedshop gekozen. Service was verder prima.

Matige dienstverlening

Telefoon is vaak niet bereikbaar. Een voicemail zegt dat je later terug moet bellen. Later op de dag weer dezelfde voicemail. Ze leveren uiteindelijk wel maar veel later dan het afgesproken tijdstip. Dat verwijten ze aan de vervoerder. Heb nu 2x bij Agrishop besteld. En 2x dit zo ervaren. Als je ze uiteindelijk aan de telefoon hebt en vraagt wanneer de zending dan geleverd wordt, zeggen ze dat ze dat niet kunnen zeggen. Ze zeggen dat ze terug mailen en ook dat doen ze niet. Mijn producten (hekwerk) zijn uiteindelijk veel te laat geleverd, waardoor ik met anderen ook weer afspraken heb moeten verzetten en dat is ronduit vervelend.

Betrouwbare webshop, wel lange levertijd

Groot assortiment, betaalbare prijzen. Levering duurde wel veel langer dan op site stond aangegeven (5 werkdagen i.p.v. 1-2). Ik vind het niet erg om langer te wachten, als ik het maar van tevoren weet. Dus het was fijn geweest als er transparantie was over de werkelijke levertijden.

Slechts

Leveringen keer op keer te laat. En niet gecommunicatie terug moeten er zelf achteraan bellen. Mvg Dirk Mob 0650244619

TOP !

Vlotte en snelle levering. Ook de hondenomheining vaste panelen van goeie kwaliteit ! Intussen mijn 2de set

Klantvriendelijk

Bellen is niet handig, maar als je contact hebt wordt je heel goed geholpen. Mailen heb je heel snel een reactie.

Lange levertijd

Op de website stond 1 dag levering. Uiteindelijk duurde het ruim een week. Product is prims

Goede kwaliteit en snelle levering.

Een hek voor de honden besteld om te gebruiken op de camping. Bevalt prima, hondjes blijven er keurig achter. Ook voldoende stevig met de palen met twee grondpinnen. Voor ons een geweldige uitkomst, nu hoeven de hondjes niet heel de dag aan de lijn. Goede kwaliteit materialen.

Heb er lang moeten op wachten.

Product display werkt niet helemaal. Ook veel te lang moeten wachten

Goede producten veel keus

Snelle levering prima