Snelle en goede service

Probeer vooral op deze manier u klanten verder te helpen

Groot assortiment

We waren op zoek naar een 'katten' verjager omdat op ons grindpad dagelijks een kat zijn territorium aan het afbakenen was. Bij de Agrishop een mooie set gevonden die accu's kan opladen met de zonnepanelen, maar ook met USB. Inmiddels al weer een paar weken opgehangen en grindpad blijft keurig schoon. Omdat ie met een handig knopje in- en uit geschakeld kan worden, gebruiken we hem alleen in de nacht omdat kinderen de hoge tonen ook kunnen waarnemen en dit niet prettig vinden. Kortom, mocht ik weer wat nodig hebben is de Agrishop zeker een zaak waar we even gaan kijken !

Beter laat dan nooit

Na lang zoeken hier een flexibele omheining besteld. 1á2 dagen levertijd..... na 5 dagen maar even bellen waar m'n bestelling blijft... helaas telefonisch onbereikbaar.. na 9 DAGEN m'n bestelling binnen. Product komt overeen met beschrijving en afbeeldingen. Makkelijk te plaatsen. En goed stevig voor kleine huisdieren. Let wel dat het een middelgrote hond niet zal tegenhouden

Opgelicht, de klant laten betalen, maar geen product leveren.

Na een bestelling geplaatst te hebben van om en nabij de 500 euro en de betaling direct via IDEAL te hebben voldaan, heb ik nooit mijn product mogen ontvangen. Na twee weken wachten en niet te mogen ontvangen, heb ik contact opgenomen met Agrishop, wat alleen maar via de mail mogelijk is. Daar vriendelijk geholpen en doorverwezen naar de juiste afdeling. Daarna begon de ellende, de teleurstelling en de frustratie. Na allerhande bewijsstukken aan te hebben moeten leveren blijkt men te kunnen fluiten naar zijn geld net als naar het product. Kortom, opgelicht door een erkend bedrijf. Heel pijnlijk.

Onvoldoende

De telefonisch vraag voor een offerte werd niet beantwoord of terug gebeld. Vervolgens dan toch maar via webwinkel besteld. Het geld was ik meteen kwijt, maar ondanks dat alles zogenaamd op voorraad was en levertijd 1 tot 2 werkdagen zou zijn heb ik toch 2 weken op de spullen moeten wachten !!!! Om het vervolgens met 2 verschillende leveranciers op 2 verschillende aflever momenten te krijgen. Dus nee bij lange na niet geweldig.

zeer goed

Snel effectief en correct

Goede site alleen trage verzending

Het is een zeer goede site maar wel een trage verzending maar er staat een groot assortiment op de site dus keuze genoeg.

very professional

We purchased a product, but but wasn't suitable for us and the reimbursed us the money immediately. I'm very happy with their service and will definitely shop from them again.

heel beleefde en correcte behandeling

Alles is goed verlopen zoals gevraagd

Snelle levering en goed materiaal

Heb 2 x kleindiernet 65cm. hoog besteld, werkt perfect bij onze Camper. Nu kan de hond vrij los lopen bij de Camper.

Zeer goede producten

Bestellen via de site is prettig en duidelijk, echter jammer dat je voor retourneren moet betalen.

Ik vind het ook jammer, dat Agrishop telefonisch zo slecht bereikbaar is.

Beetje teleurgesteld in de borstelmatten

Borstelmat "KratzPad" voor paarden en andere dieren, reinigingsmat, schuurmat, krabmat, 40 x 60 cm niet zo tevreden van. Onze pony kreeg dit na 2 dagen uithangen in haar stal al kapot, jammer. De rest moeten we nog in gebruik nemen zoals drinkbak, hooiruif en eetbak.

Traag, trager, traagst

Het kunnen leveren binnen 3 dagen, zoals ze beweren moet je met een pilaar zout nemen. Zelf contact moeten opnemen met de vraag wanneer ze de items denken te verzenden. Dan blijft het nog dagen bij hen liggen, terwijl post.nl melding maakt dat ze de opdracht hebben gekregen maar het pakje van agrishop nog niet hebben mogen ontvangen. Op de producten zelf niets op aan te merken.

perfect

Een goed bedrijf

Correcte levering

Correcte en goede service

Goede webshop, correcte levering en service.

Bestelde product naar wens en snelle levering

Keurig geholpen

Ik heb 2x duivenpinnen besteld en de eerste zending had een mailtje nodig om de zending de deur uit te krijgen.. 7 dagen en binnen. De 2e zending had ik 3 dagen alles keurig netjes verpakt.. artikelen zoals beloofd. Tevreden klant

zeer ontevreden

zie factuur 2023-30492271, 2 drinkbakken. Om de drinkbakken te kunnen gebruiken moest ik zelf bij een bouwmarkt een aansluitstuk gaan kopen (saniv draad dubbele nippel 1/2BU) alsmede bevestigingsbouten met pluggen om de bak te kunnen ophangen. Dit had als optie bij jullie mogelijk moeten zijn. Wel moet ik opmerken dat de prijs per bak bijna onwaarschijnlijk goedkoop is !

Netjes en snel bezorgd

Super netjes en snel bezorgd

Prima materiaal

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit voor de producten. Ze lossen ook goed iets op als er iets niet klopt met de bestelling. Enige puntje is de levertjes op het moment, waarschijnlijk door vakanties en personele onderbezetting hierdoor duren de bestellingen hierdoor langer dan ik gewend ben.

firma beneden alle peil

10/06 bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen, firma is telefonisch zeer moeilijk te bereiken (zijn altijd in gesprek) en antwoorden niet of buiten de kwestie op mails. NOOIT MEER

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885