Snelle levering volgens afspraak

De artikelen komen overeen met de omschrijving. Snel en goed verpakt geleverd. Ik ben erg tevreden.

Service goed alleen telefonisch contact moet verbeteren

Snel en correct

correcte behandeling met goede prijzen

goede producten, goed geprijsd en correct afgeleverd

Normaal OK!

OK !

Goede kwaliteit

Snelle verzending en degelijke producten.

perfect

snelle bezorging en goede producten

Goed materiaal

Materiaal van zeer goede kwaliteit Jammer van de trage levering voor de rest top

Goed verpakt en snel bezorgd.

Mooie kwaliteit

Aan de kwaliteit van de producten is niks op te merken, deze is zeer hoog. Helaas was de verpakking een aanfluiting ( tijdens transport opengescheurd en door transporteur nieuw ingepakt), ook de levertijd is waardeloos. Na E-Mail contact kon men zich ook niet aan gestelde tijdlijn houden. Dit is weg jammer want een combinatie van de kwaliteit en snelle verzending zou onverslaanbaar zijn........

Zeer goede service en snelle levering

Goede expertise maar trage order afhandeling

Ruim assortiment. Nuttige tips die je helpen om een keuze te maken. Bij twijfel krijg je snel technische ondersteuning om de juiste keuze te maken. Prijzen zijn competitief. Min puntje is de trage order afhandeling. Als je snel wat nodig hebt, gaat dat niet lukken. Ruim je projecten plannen is aangeraden.

Komt verzemding niet na, niks op voorraad

Ik hadbiets besteld en volgens de site zou het dag later geleverd worden dag later kreeg ik een mail dat het niet op voorraad was en of ik het eventueel wou retourneren. Dat heb ik uiteindelijk gedaan maar vond het bijzonder dat ze het gelijk wouden annuleren. Alsof ze geen moeite wouden doen om te bestellen

Goede spullen maar niet perfect

6 dagen na bestelling werd order verstuurd. Vervolgens duurde het nog eens 4 dagen voordat het pakje werd bezorgd. Bij aankomst bleek het aantal ringisolatoren niet te kloppen omdat er produktiefouten in zaten. Geen metalen schroefdraaddeel aanwezig maar alleen een spuitgiet-halffabrikaat. 4 stuks in een zak van 25.

Slechte communicatie

Niet bereikbaar per telefoon

Overzichtelijke site

Overzichtelijke site, snel geleverd, uitstekende kwaliteit, precies zoals ik mocht verwachten

Goed materiaal aan scherpe prijs vlot geleverd. Zeer tevreden gr

Zeer goede materiaal en service

Zeer goede product kwaliteit. Nette levering en goede informatie over producten.

lange levertijd , zeer beperkte informatie en communicatie

Standaard antwoordapparaat gedurende de gehele dag ! Niet te bereiken Reageren zeer laat enkel per mail , schuilen zich achter drukte Alle pakketten via post.nl worden binnen 1 tot 2 dagen geleverd Bij dit bedrijf leveren ze niet uit naar vervoersbedrijf , maar deze krijgt wel bij voorbaat de schuld . Standaard communicatie per mail dat in het nieuws is geweest dat post .nl de service niet kan leveren! FOEI Ik adviseer u om hier nooit iets te bestellen!!!! Product prima , communicatie zeer zeer minimaal , niet klantgericht arrogant bedrijf Welke zelf bepaald hoe zij en op welke wijze en wanneer gecommuniceerd wordt de met klant !

Correct

Alles verliep naar wens . Heel tevreden over die service

Goede kwaliteit

Producten die besteld werden waren van goede kwaliteit

Mijn levering was netjes op tijd

Het product werkt bij mij voor geen meter De kraaien blijven gewoon rond krijsen

TOP

TOP Duidelijk en kwaliteit Een min puntje Als je haast met iets hebt dan kan de levering Zijn 1 dag maar ook een week

Zeer traag met verzenden

Ze beloven het snel op te sturen. Op de website staat dit ook duidelijk vermeld. Bestel je, heb je geluk als je t twee weken later een keer ontvangt. Al meerdere keren voor behoorlijke bedragen besteld. En nog steeds spijt van. Voor mij geen agrishop meer.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885