Correct

Correcte materialen voor correcte prijs.

Prima item!

Deze strips werken voortreffelijk!, heel makkelijk te bevestigen en goede kwaliteit!!, een aanrader!!.

Heel tevreden over service en website

Hetgeen ik wou hebben was meteen in voorraad en de levering verliep vlot en volgens de afspraken.

Prima producten, hoge kwaliteit

Tevreden over de geleverde producten. Misschien alleen verzending wat wat vlotter kan.

product goed! levertijd slecht 2, weken met als excuses legt nog in de container te wachten voor verzenden, nu voordat die vol is, is de levertijd geen 2 dagen en ook geen 5 dagen zoals word beschreven in de voorwaarde. Als er geen communicatie is raakt de klant in paniek omdat er jammer genoeg velen zijn die niets leveren. Dus voor verbetering aangeven en per product de gegareerde levertijd.

Tevreden ondanks levering wat langer duurde

Super content over het opvolgen van de levering van het bedrijf ... het ging wat langer duren (normaal enkele dagen, is een week geworden) voordat ze konden leveren, maar elke stap, elke vooruitgang werd gecommuniceerd via mail ... zeer goede klantendienst, ben tevreden. Ook het product is van goede kwaliteit, en betere kwaliteit/prijs verhouding dan bij vele andere bedrijven ... Ja, beetje langer moeten wachten op de levering, maar dat werd goed opgevolgd! Aanrader!

Correcte levering en goed verpakt

Positief

Dit keer wat ‘afgeserveerd’

We bestellen hier een enkele keer het één en ander. Prima bedrijf en goede spullen. Alleen de laatste keer telefonisch weg gedrukt en via mail kort (boos) antwoord. Dit betrof de status van een bestelling die op voorraad zou liggen maar na enkele dagen nog geen aanmeld- en of verzendstatus had. Na contact nog bijna een week geduurd voordat het er was. Uiteindelijk was het er wel maar het had hartelijker gekund..

Super tevreden klant

Super snelle afhandeling van mijn bestelling het product in van hoogwaardige kwaliteit een echte aanrader

Correct en vlot

Vlotte en correcte levering. Juiste prijssetting. Kwalitatief product, in mijn geval automatisch kippendeur tje van Voss.

Slecht bereikbaar, veel te late bezorging

Voor een evenement had ik, ruim anderhalve week voor de geplande datum, gaas en toebehoren besteld. Ondanks dat op de website stond dat alles op voorraad was en er de volgende dag bezorgd zou worden indien voorbeeld bepaalde tijd besteld (wat ik gedaan had) hoorde ik tot 5 dagen na de bestelling niets. Vervolgens kwam er een berichtje dat de levering vertraagd zou zijn, leveringsdatum onbekend. Geprobeerd te bellen om te informeren wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Steeds antwoordapparaat maar uiteindelijk na 2 dagen contact. Er lag een onderdeel in een ander magazijn maar ik kon vrijdagavond het pakket kon verwachten. Vrijdag werd er inderdaad een pakket geleverd maar ipv van de te verwachten grote doos met gaas, stokken ed ontving ik een klein doosje. Ook ontving ik die dag een track en trace code voor een levering op zaterdag. Met spoed een andere (uiteindelijk duurdere) oplossing gezocht voor de zaterdag. Inderdaad is zaterdag de rest van de bestelling geleverd maar daar had ik niets meer aan en ik besloot de bestelling ongeopend te retourneren. Wat schetste mijn verbazing dat ik daarbij zelf voor de verzendkosten moest opdraaien. Opnieuw diverse malen zonder resultaat geprobeerd te bellen en uiteindelijk gemaild. Het antwoord op de mail kwam gelukkig wel snel. Excuses voor de vertraging en omdat het pakket veel te laat was ontving ik een retourlabel zodat ik gratis kon retourneren. Één label voor twee pakketten! Ik was het zo zat dat ik het grootste met het reourlabel teruggestuurd. Voor het kleinere heb ik zelf maar de verzendkosten à 10,50 betaald.

Stroomapparaat met zonnepaneel is prima

Stroomapparaat is prima. Telefonisch is Agri slecht bereikbaar. Mailtje is prima beantwoord. Twee weken op bestelling moeten wachten. Wel keurig en goed verpakt afgeleverd

Een goed bedrijf met een goede service

De beste koop allertijden

Het vogelhuis is een prachtig ontwerp, hier en daar iets afvijlen en hij kan gebruikt worden. En nu hij op zijn plek staat komen er heel veel soorten vogeltjes op af.

Hondje schaar hekje is echt ideaal

Levering duurde neer dan twee weken dat viel heel erg tegen, het verzenden duurde lang lag niet aan post Nl. Dat deed Agrishop zelf verzenden het pas na ruim een week.

Vlotte levering en goed product

Vlotte levering en goed product

Goede service . Snelle verzending Klantendienst is zeer behulpzaam en vriendelijk . Top

Geweldige service

Zeer correcte afhandeling na zelf verkeerde bestelling te hebben gedaan. En ook snelle levering nieuwe bestelling

snelle levering!

Grote keuze,snelle levering!

Snelle levering apparaat doet wat die doen moet

Fijne webshop! Verzending duurde iets langer, maar kreeg netjes een mailtje daarover..

Ik heb de service van Agrishop als heel netjes, snel correct en direct ervaren, (PostNL-storing)

Er speelde een groet PostNL storing, en daardoor kwam onze bestelling die we in 1 keer deden in vier keer bij ons. We werden steeds op de hoogte gehouden en als wij een vraag stelde werd deze snel beantwoord. HEEL fijn om zo samen te werken. BEDANKT

bestelling ,ok

indien alles op voorraad , hoef je zo lang niet te wachten !

Trage levering, slechte bereikbaarheid

Op de site worden vlotte leveringstijden beloofd, maar niets is minder waar. Weken in plaats van 3 dagen. De telefonische bereikbaarheid is ronduit belabberd.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885