Producten goed.. Verzending ultra traag.

Bestelde goederen zijn prima. Goed ingepakt. Verzending duurde bijna twee weken. In onze pakjesmaatschappij is dit ongeoorloofd.

Beste, goed toe gekomen liep wat mis met eerste afspraken , eerste dag en tweede dag zeggen dat ze komen en bleef dus thuis maar kwamen niet.Dan derde dag, en ik was niet thuis, nu geen probleem hem gaan halen wel een paar dagen later . Nu al bij al toch goed afgelopen weet het het is soms moeilijk. Maar voor de prijs was het zeker het wachten waard.

negatief

op 1 juni bestelling geplaatst, pas op 5 juni verzonden, Uiteindelijk op 17 juni ontvangen.

Voel me misleid door info op de site

Volgens de site zou het artikel dat ik nodig had op voorraad zijn en binnen 1-2 werkdagen opgestuurd worden. In werkelijkheid bleek dat er grote problemen waren in het warehouse waardoor alle orders veel vertraging hadden. Hier kwam ik pas achter nadat ik om informatie gevraagd had. Uiteindelijk heeft het ruim 2 weken geduurd voordat ik mijn bestelling kreeg. Als ik dit geweten had dan had ik mijn bestelling ergens anders geplaatst.

Besteld , goed verpakt snel in huis

Prettige koopervaring , besteld , snel in huis.

Materiaal volgens beschrijving en snelle levering.

Het verplaatsbare afmaak hek dat we kochten voor ons hondje op de kamping is van goede kwaliteit en makkelijk in gebruik, daar ik in de recensies had gelezen dat er veel mensen over klagen van lange en late leveringen hadden wij het product binnen de week in huis. Een echte aanrader.

Te late levering. Ze zijn niet te bereiken

Het gaas zou binnen 3 dagen geleverd worden. Dat gebeurde niet. Daarna heb ik een aantal keren geprobeerd het bedrijf telefonisch te bereiken. Dat lukte ook niet. Gelukkig werd er wel gereageerd op de mail.

zeer goed

deadline gerespecteerd - onberispelijke service - Conform product

Prima maar verzending mag sneller

Mijn algemene ervaring is prima. Zou alleen liever zien dat de verzending wat sneller zou gaan

perfect

zeer goede dienstverlening 1 minpuntje dat ik te lang moest wachten achter mijn artikels was wel de schuld van de koerierdienst anders perfect

een grote pleuriszooi daar

plus een grote leugenaarsbende........nu overleggen en afspreken met meerdere klanten die al weken wachten...komt goed

Whats you see is What you get

Kleindieren omheining met poort besteld, voor op de camping. Levering zoals beloofd. Makkelijk in gebruik en super kwaliteit!!!

Byzonder slecht

De spullen die ik besteld heb werden niet uitgeleverd..na veel geouwehoer werd er eindelijk een deel van de bestelling uitgeleverd..nu bijna een maand later heb ik nog steeds de rest van mijn bestelling niet ontvangen. Tevens is dit bedrijf telefonisch nooit bereikbaar zodat je niks normaal kunt overleggen..waardeloos bedrijf en ik zal er in elk geval nooit meer iets bestellen. Kortom in 1 woord, WAARDELOOS!!!!

Levertijd dramatisch

Product van laatste bestelling is prima. Zou echter direct leverbaar zijn, na 3 weken kwam het een keer binnen. Echt bizar. Paar weken eerder een ander product besteld. Dat kwam wel iets sneller binnen, maar flut product. Schrikdraad. Mega veel moeite gehad om het overal op te hangen, geleid gewoon niks. Dus alles kan er weer af en spul is gebruikt dus kan niet terug. Ik bestel er niet meer. Mogen ze nog de goedkoopste zijn, weken wachten op een product is niet meer van deze tijd.

Meestal snelle levering en netjes verpakt

Al diverse producten besteld, voornamelijk Voss Farming pluimvee omheiningsproducten. Meestal alles snel in huis, bij een vertraagde levering werd ik netjes op de hoogte gebracht en gehouden van de bestelstatus en werd alles alsnog relatief snel geleverd.

Goede product omschrijving, bestelling was zeer goed verpakt. Ben zeer tevreden ook met de prijs.

Veel te laat bezorgd

Staat 1 a 2 dagen levertijd werd 14 dagen

Erg trage levering

Er ging erg veel fout bij de bestelling. Het product zou op voorraad zijn maar het duurde erg lang voor het geleverd werd.

professioneel

Op tijd en conform gewekte verwachtigen

Meer dan een week wachten ...

Tweede keer dat ik iets bestel en tweede keer dat ik lang moet wachten tot pakket wordt geleverd. Prijs en kwaliteit zijn pluspunten.

Als je geen haast heb, kan je daar bestellen.

De spullen zijn van goede kwaliteit. En de spullen waren netjes verpakt. Alleen het verzenden heeft meer dan 2 weken geduurd. En niet zoals er staat 1 a 2 dagen. Wel snelle reacties via de mail.

Correcte maar late levering

Incl. Hemelvaart.zat er 1 week tussen bestellen en afleveren waardoor ik de bestelling miste (afgegeven bij de buren).

Waardeloze service

Ik had twee ultrasone kattenverjagers besteld en één losse adapter. Deze adapter had ik gekozen omdat deze volgens de site vaak samen gekocht werden met de ultrasone kattenverjagers. Het heeft bijna twee weken geduurd voordat het binnen was en eenmaal binnen paste de adapter niet. Ze gaven aan dat ze helemaal geen passende adapter hebben. Ik kon hem terugsturen en de verzendkosten waren voor mij. Beetje jammer en voor mij nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf

Prima producten maar trage verzending/levering

Ik heb regelmatig producten besteld. Daar ben ik erg tevreden over. Degelijk en Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. De verzend- en levertijden van de pakketdiensten zijn echter vaak erg lang. Her duurt vaak minimaal een week of meer voor je de producten in huis hebt. Wel iets om rekening mee te houden als je snel iets nodig hebt.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885