Prima producten maar trage verzending/levering

Ik heb regelmatig producten besteld. Daar ben ik erg tevreden over. Degelijk en Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. De verzend- en levertijden van de pakketdiensten zijn echter vaak erg lang. Her duurt vaak minimaal een week of meer voor je de producten in huis hebt. Wel iets om rekening mee te houden als je snel iets nodig hebt.

VRESELIJKE ERVARING

Pakket besteld, na 1 week nog niet verzonden. Plots een mail dat pakket verzonden is. Blijft een week op 'verzonden' staan en ze steken de trage verzending op PostNL. PostNL gebeld en zij geven aan dat het pakket nooit ontvangen is en het label al verlopen is. Pakket nooit gekregen Geld teruggevraagd... De vraag is of ik dit ooit nog terug zal zien... Vreselijke service, nog nooit meegemaakt dit.

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Levertijden op de site klopt niks van

Levertijden op de site kunnen ze zich niet aan houden. Levertijd van 5 dagen op geven en pas na 7 werkdagen kunnen bezorgen. T annuleren is moeilijk en terug betalen van het geld duurde 3 weken.

Zeer correct.

Had een set materialen besteld. Eén gedeelte was niet mee geleverd. De mevrouw heeft tot 3 maal toe geprobeerd mij te helpen. Ze heeft meerdere initiatieven genomen om mij te kunnen helpen. Uiteindelijk is het ontbrekende onderdeel geleverd geworden. Zeer tevreden van de service.

Het bestellen ging eenvoudig

Altijd efficiënte en correcte afhandeling

Efficiënt en correct.Meer moet dat niet zijn.

Ze doen wat ze zeggen

Hebben het tuinhek redelijk makkelijk kunnen plaatsen. Niet helemaal duidelijk voor ons waren de extra klemmetjes ed.

Levering duurde een paar dagen langer dan verwacht maar wel alles prima verder.

livraison rapide, et tout ok !

Depuis plusieurs années, nous commandons chez agrishop, et tout est parfait !

Bestelling laat lang op zich wachten

Ik heb 2 keer achter elkaar draad besteld, en helaas beide keren er lang op moeten wachten, meer dan een week levertijd. Als dat er bij staat kan je er rekening mee houden, maar er staat dat het sneller zou moeten zijn. De kwaliteit van het draad is verder prima, dus de score zit vooral in de afhandeling/bezorging

Degelijke toestel

Zeer correct geleverd, beetje meer handleiding om te installeren zou fijn zijn.

Geen levering en geen contact

Ruim een week geleden de bestelling gedaan maar nog geen levering ontvangen. De telefoon wordt niet opgepakt en de email niet beantwoord. In het verleden nooit problemen gehad dus ik ben verbaasd maar als je via een ander adres kunt bestellen raad ik je aan dit te doen. En niet vooruit betalen, dan ben je in ieder geval niet je geld kwijt.

Slecht

Hek besteld.. Verzending zou binnen 1 dag zijn.. Na 2 weken nog niks binnen. 2 x mail gestuurd dat ik van de koop afzie.. Het hek werd alsnog opgestuurd ik moest het maar weigeren aan de deur.. Het werd voor de deur neergezet terwijl ik niet thuis was.. De doos was kapot.. Zeer slecht verpakt.. Niet tevreden over deze zaak..

Loze beloftes en geen communicatie mogelijk

Alles op voorraad en direct geleverd, PostNL levertijd 1-2 werkdagen. Mooie beloftes, 15 Mei besteld en nu 1 Juni (2 1/2 week en nog geen uitzicht op levering). Zending is inmiddels 7 dagen geleden aangemeld bij PostNL maar nog niet door hen ontvangen. Telefoon wordt niet opgepakt. Email wordt sporadisch beantwoord en pas bij navraag en uiteindelijk contact wordt alles afgedaan met 'er was iets niet voorradig' maar de toezegging dat ik het vorige week zou krijgen is niet gehaald. Mijn advies is om verder te zoeken en elders te bestellen want deze firma is schijnbaar niet competent en heeft geen idee wat service inhoudt.

wordt niet geleverd !!!!

We betalen vooraf de bestelling en er wordt gewoon niet geleverd.

Leveren steevast echt veel te laat.

Leveren steevast echt veel te laat. Website zegt 1-2 werkdagen wanneer op voorraad. Onze ervaring bij meerdere bestellingen ondertussen is minimaal 2 weken als je er achteraan blijft mailen/ bellen. Excuus is standaard te druk, maar misschien is het tijd om er wat aan te doen in plaats van je er enkel achter te verschuilen

ALLES OK EN PERFECT GELEVERD

ALLES OK EN PERFECT GELEVERD

Goed product

Is oke

Produkten zijn top

Opmerking, Als de site aangeeft twee werkdagen levertijd,en het wordt veertien dagen,geef dan een mailtje.. Dat. geeft meer duidelijkheid en je vermijdt dan de ergenis wat niet nodig is

Beter verpakken artikel te groot groete doos gebruiken zodat het artikel niet krom aankomt heb ik ni

De aangekochte artikelen beter inpakken met b.v schuimchips dan los in de doos doen. En als een artikel te lang is gebruik dan een langere doos zodat het artikel niet krom gaat.

Bestelling laat.

Spullen besteld en betaald met de bevestiging op de site dat er binnen 1-2 dagen geleverd wordt. Betaald en gewacht. Na een week gebeld. Sorry drukte in het magazijn maar over een week is het er wel denk ik. Ik had enige haast met mijn bestelling dus gekozen voor u omdat de belofte was 1-2 dagen. Bestelling afgezegd en zou geld terug krijgen. Die bevestiging is binnen maar het geld nog niet binnen. Aanbevelen: goede zaak maar niet als je op tijd je spullen wil hebben.

prima webshop

redelijke prijs en vlot geleverd

Product kwam snel en het schapennet werkt goed !!

Levering duurt veel te lang.

Op de website vermelden ze overal dat ze in één dag leveren. Nu al 2x gehad dat het twee weken duurt! Reden is dat het te druk is....Voor mij geen Agrishop meer.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885