Slechte levering

Beweren alles op voorraad te hebben en direct te kunnen leveren. Komen vervolgens levertijd niet na waardoor de spullen te laat binnen komen

Bagger

De producten hadden een levertijd van 1-2 dagen, na 5 dagen nog niks gehoord en geen reactie op mijn E-mail. Order geannuleerd, daar kwam wel een reactie op en het bedrag zou binnen 2 weken teruggestort worden. Niet gelukt! Geen reactie op mijn e-mail gekregen met mijn vraag daarover. Dus mijn advies, niets kopen bij Agrishop

snel, efficient

Bestelling niet optijd verzonden

Bestelling zal binnen 1 a 2 werkdagen worden verzonden, maar dat is helaas niet gebeurd. Ook zullen er batterijen bij het kippenluik zitten, maar deze zaten er niet bij.

Alles verlopen zoals gewenst

Gewoon heel tevreden alles geleverd zoals het hoort te zijn, ook altijd goed op hoogte gehouden met mail.

matige tot slechte het levertijden

onvoorspelbare levertijden en slechte telefonische bereikbaarheid ! Wat betreft producten in het assortiment wel goed ,maar het hapert op dit moment wat in de levering

Goederen nooit ontvangen

Zadeldragers besteld, staat op de website 1 á 2 dagen levertijd. Na 20 dagen nog geen producten mogen ontvangen. Net de order maar geannuleerd, eens zien of ze ook zo laks zijn met terug betalen. Zijn ook slecht telefonisch te bereiken en mail wordt pas laat beantwoord.

Ik wacht nog op mijn artikel

Het is nogal moeilijk om een oordeel te geven, daar ik nog steeds wacht op mijn artikel... Ik heb ook geen idee waarom er zoveel vertraging is ? Daarom geef ik liever geen sterren op dit moment. Aangezien ik verplicht ben dit te doen, geef ik de helft, maar niet overtuigd. Dat kan ik pas doen wanneer ik effectief mijn artikel heb ontvangen...

Degelijke producten

Ik bestelde al meermaals producten bij Agrishop (fencing). Telkens stipte levering, correct verpakt, en degelijk. Zeer tevreden.

Slechte levering

Op de site staat 5 tot 8 dagen levertijd. Inmiddels ruim 3 weken verder en nog niet alles binnen. Krijg mijn bestelling per product apart geleverd tot nu toe maar mis er nog 4.. hier over contact gehad maar helaas komt er geen duidelijk antwoord wanneer ik de nog niet ontvangen producten kan verwachten. Wel nu al de mail krijgen om agrishop te beoordelen.

Gewoon goed

Mooi product en snelle levering

X

X

Goed product werkt uitstekend

Goed product werkt uitstekend

geen snelle levering was wel goed

staat 2 dagen is week geworden

geen tijdige levering en zonder communicatie

de levering gebeurde in 3 fases ( dat hoop ik, ik wacht nog op de derde levering) waarbij er niet werd medegedeeld dat de rest later werd geleverd, maw een snelle leveringstermijn zoals vermeld bij de bestelling klopt niet en bovendien wordt de klant niet geïnformeerd dat het pakket later komt bij de levering ontbreekt een leveringsbon wat toch wel essentieel is! alle begrip dat een product niet in stock is maar dat moet dan vermeld worden bij de bestelling en niet nadien jammer gezien de producten wel kwalitatief zijn

lang moeten wachten

zeggen 2 dagen leveren maar is 1 week

uitstekende webwinkel

Zoals altijd uitstekende ervaring bij het winkelen.

Fijne webshop,

Heel ruim assortiment, leveren zoals afgesproken en houden je goed op de hoogte van de status van de bestelling

Valse beloftes

Op 26-4 heb ik 4 rollen schapenhek besteld, die de volgende werkdag leverbaar zouden zijn... Na ruim een week nog geen schapenhek... Na talloze mislukte belpogingen mailcontact gezocht en afgesproken mijn order gecancelt zou worden en het bedrag terug op mijn rekening gestort zou worden... Nou, tot op heden nog steeds geen geld of schapenhek!!!

Telefonisch niet bereikbaar

Helaas telefonisch niet bereikbaar. Terwijl er wordt gezegd “ wij zijn telefonisch in gesprek, probeer het later nog eens” Erg jammer. Via de mail wordt wel snel gereageerd.

Prima product , levering kan sneller

Duurde wat langer om het te krijgen, belde maar men kon mijn bestelling niet vinden op basis van mijn naam en postcode ? Enkel op bestelnummer . Track and trace vertelde ook niet veel. Wel gekregen en prima product voor deze prijs

waardeloze webwinkel

hebben 0 stok

Goed professioneel materiaal.

Al meerdere artikelen gekocht prima kwaliteit. Precies wat ik zocht.

Lang moeten wachten op levering

Lang moeten wachten op levering intussen serieus onkosten gehad door late levering

Slecht

je beeld iets dat op voorraad is en er staat dat het gelijk verstuurd en dat gebeurd niet. Dan stuur je een mail en krijg je een antwoord waarvan je denkt, hebben jullie de mail wel gelezen, na een week uiteindelijk wel geleverd.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885