Geleverd wat er geleverd moest worden maar duurde ruim 1 werk

Ze hebben goede spullen maar levertje kan veel beter

Levertijd klopt niet, telefonisch niet bereikbaar.

Op 15 mei een schrikdraad apparaat besteld die volgens de site 2 dagen later geleverd zou worden. Dat zou dan ruim voor het hemelvaart weekend zijn,kon ik alles mooi installeren. Op 17 mei kreeg ik track en trace dat het pakket op 19 mei aan zou komen, wat dan al bijna 4 werkdagen levertijd is. Op 19 mei track en trace nog even bekeken voor een exacte lever tijdstip. Staat er ineens dat Post nl. het pakket nog niet ontvangen heeft van agrishop, terwijl eergisteren al bekend was dat het 19 mei geleverd zou worden. Ik heb gebeld met de firma, maar aangezien zij een lang weekend vrij hebben in verband met hemelvaart,na het weekend weer bereikbaar.Als je als Duitse firma geen zin hebt om op "feestdagen" te werken, begin dan geen webshop. Ga ergens op kantoor werken dan heb je geen verantwoordelijkheid,kun je weekend vrij nemen . Laatste keer dat ik hier iets besteld heb!

Een poot verbinding moest passend worden gemaakt.

Slordig, zal vaak oorzaak zijn van retourzending.

is prima

Heb eerder een aankoop gedaan en ben zeer tevreden

Superservice

Superservice. Topproducten aan democratische prijzen

Product zoals omschreven

Vlotte levering

Veeeeel te laten levering

De drie dagen van levering was tien dagen

Artikelen worden laat verzonden

We hebben de spullen nog mooit binnen de genoemde levertijd binnen gekregen het duurt minimaal 1 a 2 weken voor we artiekelen binnen hebben. Wel degelijk en goed spul dus over de artikelen niks verkeerd te noemen. Zet erbij 1-2 weken levertijd

PRima service goed product

Alles tip top in orde

Slecht!

Het duurt een aantal dagen voordat je je bestelling ontvangt. En het retourneren wordt door formulieren bijna onmogelijk gemaakt.. op zo’n een manier dat je dat je Het product houdt Terwijl je dat niet wil.

Snelle en zeer goede levering!! Niet gedacht dat ze de wiedepoort zo snel gingen leveren, echt wel top!

Rapide, efficace

achat de pièges souris

goede producten lange levertijd

de producten zijn goed alleen de levertijd klopt niet volgens de site 1 dag wordt 1 week. heb 3 x bestelling geplaats en 3x 1 week levertijd wat tegenwoordig erg lang is.

Prima producten. Snelle levering.

Prima producten. Snelle en keurige levering.

Snelle bezorging en goed product

Snelle bezorging en gewoon goed product

Snel

Snel verzonden en product zoals op de foto

Goed, maar telefonisch onbereikbaar

Goed, maar telefonisch onbereikbaar, vele keren geprobeerd.

Precies wat ik nodig had

Goed product, eerlijke prijs en correcte en snelle levering.

Artikel goed en redelijk veprijst

Service en levering abominabel slecht! Bereikbaar telefonisch 0!

Alles snel en netjes ontvangen!

!

Goed materiaal en snelle levering

Heel degelijk materiaal Ordelijk verpakt en tijdig geleverd

Levertermijn klopt niet

Levertermijn 1-2 werkdagen werd 9 werkdagen.. niet handig als je iets dringend nodig hebt. Product op zich was wel oké.

goed advies, uitstekende producten

Agrishop geeft goed advies. De producten zijn goed, en makkelijk te monteren etc. Zeer tevreden!

Prima producten

Allemaal goed. Alleen de handling en bezorging duurt een paar dagen langer dan wij tegenwoordig gewend zijn van webwinkels. Was voor ons geen enkel problem.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885