Late afhandeling

Vrijdag besteld, Donderdag er op geleverd

Ging even mis, maar keurig opgelost

Bestelling kwam niet bij PostNL terecht. Ze hebben het keurig voor me opgelost. Bestelling inmiddels naar tevredenheid binnen.

geweldig resultaat voor onze hond, springer spaniel, we komen zeker terug, groetjes

gemakkelijk te plaatsen, alleen de uitleg graag in het nederlands om het toestelletje te sturen

Vlotte bezorging en goede prijs kwaliteit

Bij Agrishop vond ik mijn konijnen net voor een redelijke prijs. Werd snel bezorgd.

niet goed.

telefonisch niet te bereiken. dat vind ik zeer slecht. afspraak om te leveren niet nageleefd terwijl ik mail had gestuurd. levering 1 tot 3 dagen niet aan de orde. materiaal na levering wel prima.

Zeer goede service!!

bestelling 2,5 week later erg slecht

op de site beloven ze 2 tot 3 werkdagen te leveren als het wat later komt niet erg... maar 2 weken is wel erg later en als je belt zijn ze altijd ingesprek... de hoorn langs de haak??? en als je ze eindelijk hebt............... dan komt het pakket morgen binnen..... morgen over 1 week dus 1x bestel en nooit meer.... betaal liever meer dat ik het product gelijk of echt betrouwbaar minder als een halve ster kon ik niet geven wil ze et lieft sterren geven in de min

Slecht

Wacht al 3 weken op mijn bestelling. En is nog niet opgestuurd. En van jullie hoor je niks behalve als je zelf actie onderneemt. Telefonisch onbereikbaar.

Perfect.

Groot assortiment. Snelle levering. Goed verpakt. En dat alles voor een mooie prijs.

Goede kwaliteit, als er een probleem is word het direct opgelost.

alles was goed

alles was goed

Gewoon goed

Producten goed... prijs goed... levering goed. Prima bedrijf

Top zeer goede bediening.

Zeer goed en ook dienst na verkoop loopt perfect, altijd goed geholpen geweest.

Slecht

2 weken na bestelling geleverd

Artikel direct beschikbaar? Wel een week wachten op levering

Artikel op maandag ochtend besteld en op zaterdag pas ontvangen. Geef dan niet aan op de site dat het artikel direct beschikbaar is . Het artikel (schapen net) is van goede kwaliteit en doet waarvoor het gemaakt is.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Redelijk. snelle levering deugdelijk materiaal voor een redelijke prijs

Zeer correcte en tijdige levering. Prima kwaliteit.

Correct en snel

Correct en snel

Altijd super service, goede kwaliteit en nette prijs !!

Ik bestel regelmatig iets bij Agrishop, en ben altijd tevreden. Makkelijke website om te kiezen wat je nodig hebt, snelle levering, een absolute aanrader !

Prijs kwaliteit is top

Veel keuze, snelle levering.

Ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden goede producten en zeer snel geleverd Als ik weer wat nodig heb, bestel ik t hier

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Het hek was erg makkelijk te plaatsen en ideaal om op vakantie mee te nemen.

Prima gegaan

Goede winkel top apparaten de katten verjagers alleen jammer dat ze in de achtertuin al stuk zijn dat valt de meeste regen en vaak heel hard dacht ze waterdicht waren degene aan de voorkant down het nog steeds prima

Weinig info en lange wachttijd

Beste, Ik heb nog steeds niets ontvangen. Kunnen jullie dit nakijken aub? Track & trace-code 3SSQDP0012685 Beschrijving VM3-2023-80295533

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885