Super goede ervzring

Goed verpakt , levering op tijd De levering was compleet

Goed product

Het vogelvoederhuisje ziet er goed en stevig uit

Eeerst rustig uitzoeken , dan pas bestellen.

Zo fijn dat ik eerst rustig op de site kan zoeken en mijn verlanglijstje kan maken vóór ik ga bestellen. En de prijzen zijn ook zeer gunstig.

Alles goed

Die levering binnen 1-2 werkdagen is uitgelopen tot 10 kalenderdagen.

Ik had het op paaszondag besteld, en kreeg het aan de donderdag van de 2° week.

Tevreden en goede communicatie

Tevreden over de levering en materiaal

Prima producten, misschien op de site vermelden hoelang levering zal duren

Prima verlopen, duidelijke en degelijke producten en volledig zoals beschreven op de site. Zoals reeds hierboven vermeld, probeer een indicatie te geven van hoelang levering ongeveer zal duren. Dit voorkomt dat ik mij begin af te vragen of het pakketje wel komt. Maar verder prima werking

Zeer slecht.

Uw bedrijf was op alle manieren volslagen onbereikbaar en delivering van een simpel klasje draad duurde bijna 4 weken!

Bezorging gaat helemaal fout

Heb een paar klemmen besteld en deze zouden anderhalve week geleden worden geleverd. Contact opgenomen met agrishop. Er werd verteld dat we 2 dagen moesten wachten en de track and trace in de gaten houden. Agrishop zou dit ook doen en als product niet reour was gekomen bij agrishop dan zouden zij dit opnieuw versturen. 3 dagen later nog een x contact opgenomen. Antwoord we gaan de order opnieuw versturen. Nou hopelijk komt het dit keer wel goed.

Levering veel te traag!!

Agrishop.nl zit niet in NL maar in Duitsland en dat heeft gevolgen voor de verzending. Eerst bestelling vergeten, daarna meerdere keren de schuld geven aan post.nl . . Zeg gewoon dat het uit Duitsland moet komen en dan weet je dat de levertijd (te) lang is. Artikelen uiteindelijk goed aangekomen, maar de verpakking is slordig.

goed product snel geleverd met een goed prijs kwaliteit verhouding

zie boven

Correcte prijzen, goede service

Snelle en goede service. Zeer tevreden.

bonne expérience a part la traduction

je met trois étoiles ayant demandé plusieurs fois d'avoir les mails en français et toujours en néerlandais dommage en ce qui concerne ma cde aucun problèmes elle répond a mes attendes et expédiée assez rapidement bien sur ici pour les commentaires possibilité de choisir sa langue??

Er ontbraken onderdelen zodat we nu een week later nog bezig zijn met in elkaar zetten van het speel

Dakbeddrkking was te weinig en het bevestigings materiaal ontbrsk.

Onvriendelijk

Schrikdraadnet, had ik gekregen maar bij het uitpakken was het net zo in mekaar gedraaid dat ik het heel moeilijk uit elkaar kon rollen. Zeker anderhalf uur ermee bezig geweest.

Slechte levering en communicatie

Nadat we een bestelling hadden geplaatst voor een compleet hekwerk kregen we te horen dat, de eerste helft daarvan 2 dagen later geleverd zou worden. Dit werd uiteindelijk een week later en zelfs toen bleken er onderdelen te ontbreken. Op het moment dat we daarover gebeld hebben kregen we alleen te horen dat ze daar niks vanaf wisten en niets aan konden doen. Er werd geen enkele moeite gedaan om mee te kijken waar onze bestelling bleef. Een apart onderdeel wat we zelf later hebben bij besteld werd wel direct geleverd maar doordat de rest maar niet kwam zoals afgesproken hebben we de hulptroepen die het materiaal zouden komen plaatsen tot 2 keer toe naar huis moeten sturen. Hier bestellen we nooit meer iets.

Is een goed betrouwbaar bedrijf

Al een paar keer wat gekocht is prima materiaal en goed geleverd. Alleen de levertijden kloppen niet met de website

Snelle levering en nette prijzen

Goede producten , ruime keuze en snelle levering

Een ontgoocheling

Pakket niet ontvangen Klantendienst bijna niet te bereiken Als je dan na veel proberen toch iemand lijn krijgt, is m’n zeer onvriendelijk en niet behulpzaam

Goede spullen tegen redelijke prijzen.

Wij hebben nogal wat spulletjes van Agrishop nodig en inmiddels een betrouwbaar en goed adres om onze online te doen. Meestal snel geleverd maar laatst toch een hekwerk wat later. Anders had ik 5 sterren gegeven.

Goede kwaliteit

Het produkt heeft een goede kwaliteit-prijs verhouding alleen de leveringstijd valt tegen. Er staat dat het produkt binnen de 2 dagen geleverd wordt maar het duurde minstens een week eer het aankwam.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit, levering en service

Perfect afgeleverd

Prima product, keurige verzending

Even geduld voor ontvangst (vanwege de zending va uit buitenland), maar mooi hondennet met extra pakket haringen en scheerlijnen dat prima voldoet aan de verwachtingen. Heel fijn om mee te nemen op vakanties.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885