Mooie prijs/kwaliteit verhouding

Mooie prijs/kwaliteit verhouding met een snelle levering.

Groot assortiment, extreem traag met verwerken

Voor de 2de keer iets besteld, na een herkansing van de eerste bestelling het voordeel van de twijfel gegeven. Assortiment is groot, kwaliteit van de items is goed! Maar verzending is extreem traag. 10 dagen wachten op je bestelling is wel minimaal. Erg jammer dat hierin geen verbetering zit.

super

mooi product, net zoals op de foto

Super goed

Snelle levering, goed product

Voldoende

De test van levering 1-3 werkdagen klopt niet, wij hebben 1,5 week moeten wachten op ons pakket. Verwachte wel een mail dat het later geleverd werd, dus niet Maar de spullen de geleverd zijn , zijn super!

Goede produkten, slecht verpakt

De zending kwam in drie delen, verspreid over drie dagen. Twee dozen beschadigd en deel van de bestelde krammen niet beschermd ingepakt, waardoor de doos daar open is geknapt en ongeveer de helft van de krammen tijdens transport is verloren. Waardeloze verpakking en matige logistiek dus. Verbeter dit aub!

Makkelijk te gebruiken hekjes om trap af te sluiten voor de hond.

Zeer goede kwaliteit en vlugge levering!

Vlugge levering van kwaliteit materiaal!!

Prima en vlot

Zoals gewend snel, compleet en voordelig.

Dikke voldoende

Ben tevreden met service en Produkt . Alleen de telefonische bereikbaar kon tikkeltje beter vind ik . Voor de rest : alles goed

Correct en duidelijke communicatie ondanks het onverwachts niet direct kunnen leveren van een artike

Dit keer bleek een artikel die op de website als op voorraad stond weergegeven toch niet op voorraad te zijn. Daardoor moest ik mijn planning wat omgooien. Kort na mijn bestelling is wel duidelijk gecommuniceerd dat het artikel niet op voorraad was en er is ook duidelijk aangegeven wanneer het wel weer geleverd kon worden. Dat was duidelijk en voelt als betrouwbaar ondanks dat ik wel even moest wachten op de levering.

Bijzonder goed geholpen aan de telefoon en daarna de juiste bestelling kunnen plaatsen via het internet

ik zit al een maand te wachten op mijn spullen

Na herhaaldelijk contact en vele beloftes nog steeds niks geleverd. Waardeloos.

Conform afspraak geleverd.

Conform afspraak geleverd.

Goede site, verhouding prijs/kwaliteit, snelle levering.

Zie hierboven

Goede kwaliteit, snelle complete levering

Goede kwaliteit, snelle complete levering

Vlotte bestelling en afhandeling

Gemakkelijk besteld en correct geleverd

Matig.

Slecht contact kunnen krijgen via telefoon. Levering kwam te laat.

Goede correcte afhandeling en bediening

Goede prijs kwaliteit en snelle levering en service

Goed product

Goed product Netjes geleverd

zeer goed

alles was in orde dikke duim

goede service

Uiteindelijk kwam alles goed.

Lang moeten wachten op de bestelling: er was iets niet goed gegaan. De zeer vriendelijke dame bij de klantenservice is er achteraan gegaan en heeft het diezelfde dag nog geregeld.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885