Snel geleverd, alles zoals het hoort, prima

levering service

Het is jammer dat er niet met een andere transport firma wordt gewerkt. Als ik niet thuis ben wanneer geleverd wordt moet ik 5 km verderop in een winkelcentrum met 12 kg lopen. Helaas was de vorige levering de laatste. met vriendelijke groet

Snelle correcte levering van goed product

Snelle correcte levering van goed product

Prima ervaring

Mooi op tijd en mooi product

Prima product goede prijs

Prima maar slecht telefonisch bereikbaar

Mooie kwaliteit

Kwaliteit prijsverhouding is top. Het duurde iets langer dan ik had verwacht voordat de bestelling binnen was. Maar het is super netjes binnen gekomen.

Alles zoals het moet

Correct firma

Top bedrijf

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima spullen. Trage levering

Heel snel de melding dat mijn bestelling verzonden zou zijn echter pas dagen later een track en trace en weer twee dagen later levering terwijl de site anders aangeeft.

Fijne website die goed werkt!

Snelle levering bedankt

zeer goed

correct

Af en toe valt een steekje..

Ik miste laatste maal de track en trace... Kan de beste overkomen, doch vervelend.

Ziet er allemaal goed uit. Behalve de levering

Ik heb het nog niet gebruikt maar het ziet er allemaal kwalitatief en robuust materiaal uit. Klaar voor de natuurbegrazers ! Jammer genoeg had het postbedrijf geen respect. Alles werd tegen de voordeur in de regen gezet, en er worden hier wel al eens pakjes gestolen... Ik kreeg ook geen bevestiging of richtuur...

top product

We hebben de 2x VOSS.sonic 1200 ultrasone verjager op strategische plaatsen neergezet en er is 1 kat nog geweest die gedachteloos onze tuin in kwam en zich geen raadt wist nadat hij/zij werd gezien door het hoge geluid. De kat wist niet hoe snel hij/zij weg moest. Sinds die tijd zijn er geen ongenode dieren meer gezien. Agrishop heeft ons nu voor tweede keer goed geholpen en goed product geleverd en daar zijn we best wel tevreden mee. Dit bedrijf, mits men een product zoekt wat men in hun assortiment hebben is zeker een aanrader. Ga zo door !

Ontvangen zoals besteld, snel en goede kwaliteit

Zeer tevreden.

Snelle levering .

Wat een leuk vogelhuisje...

prma

De besteling en de produkten zijn prima bezorgt

Uitgebreid assortiment en snelle complete en correcte levering.

Ik vind het heel handig dat jullie zo'n uitgebreid assortiment hebben. De levering van onze bestelling (naar het buitenland) was snel en correct. Het enige minpunt is dat ik jullie telefonisch niet kon bereiken, ondanks dat ik het meerdere dagen achter elkaar geprobeerd. Vandaar 4 sterren ipv 5.

Snelle correcte levering

Overzichtelijke website.snelle levering goed verpakt .erg tevreden.

Zeer Tevreden over gans de lijn

Ik ben over alles tevreden

Ik kon alle foto's mooi openen. Geweldige kwaliteit. En de foto's verder bewerken

Prijs kwaliteit super, snel geplaatst, pup veilig in de tuin

Binnen 5 min. Geplaatst. Handig vastzetten met extra Haringen zodat de pup er niet onderdoor kan.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885