Lange levertijd

De bestelde producten zijn goed. Echter de levertijd is anders dan de beloofde termijn van 1 dag. Na een week gebeld en toen duurde het nog een week, terwijl was toegezegd dat het de volgende dag verzonden zou worden. De prijs kwaliteit verhouding is wel heel goed bij de flexbag.

Valt tegen

Goede producten, levering slecht

Leveringstermijn gemiddeld 2 weken i.p.v. 2 dagen zoals vermeld op website

De leveringstermijn wordt met 2 weken overschreden.

Leveren duurt erg lang

Op de site staat levertijd 1-2 dagen, maar 1,5 week is geen uitzondering. Wel iets om rekening mee te houden.

Heel lang moeten wachten op me bestelling!

Mij. Bestelling zou volgens de site op voorraad zijn en binnen 1-2 dagen geleverd moeten zijn! Ik heb er bijna 2 weken op moeten wachten en moest er steeds achteraan bellen. De erste keer na een week kreeg ik het antwoord het is erg druk in het magazijn! Tweede keer werd dan eindelijk actie ondernomen. Maar ik baalde er wel van, want ik had het snel nodig! Ik denk niet dat ik er snel weer zou gaan bestellen, want het zelfde gebeurde bij een vriendin.

Matig

Leveringen duren extreem lang

Prima digitale shop

Xheel goed nu

prijzen goed, verzendtijd lang

De prijzen zijn netjes, hierdoor ook voor agrishop gekozen. Op site staat dat het snel verzonden is maar die ervaring heb ik helaas dus niet. Kan best een week overheen gaan terwijl op site staat snelle levering. Door de dagelijkse directe verbinding met het PostNL depot in Nederland, kunnen wij een levering op de volgende werkdag realiseren. Reageren wel redelijk snel op een vraag. Door de prijs en reactie klantenservice nog net een voldoende, ontvangen artikelen op tijd dus eigenlijk een onvoldoende. Een week levertijd is niet erg als je weet dat er meer tijd overheen gaat.

Goede kwaliteit producten

Als je iets morgen in huis wilt hebben dan is dit niet de snelste webshop. En daar staan volgens mij de meeste slechte reviews over. Maar ze leveren wel zeer goede kwaliteit producten tegen een goede prijs. Alles was ook netjes verpakt, wij zijn tevreden.

Slechte oplossing voor simpel probleem

We hadden een houten krabpaal Voss, model Jack gekocht. Mooie degelijke paal voor de kattenren buiten. Hier werden ook een paar zachte kleedjes bij geleverd. Helaas zat daar een kleedje bij wat niet paste, daarom klantenservice gevraagd of dit geruild kon worden. De oplossing die we kregen was de paal weer uit elkaar te schroeven, in de doos te stoppen en terug te sturen. Vervolgens de 26 kilo zware doos weg te brengen en als pakket terug te sturen. Dan zou ons een nieuwe krabpaal gestuurd worden die we weer in elkaar konden zetten. En dan is het natuurlijk afwachten of dan alles klopt. Dit vonden we geen goede oplossing voor het vervangen van een kleedje! Als compensatie zou er dan €35 teruggestort worden. Daar hebben we dan maar voor gekozen, al moesten we daar ook 2,5 week op wachten. Leuk vonden we het niet. Wij vonden dit zeer klantonvriendelijk en zullen hier ook niets meer bestellen

Zeer goede ervaring met deze shop.

Zeer goede ervaring en goede levering van deze shop.

goede producten goede prijzen en snelle levering

Goede en correcte service

Iets verkeerd besteld. Nette behandeling en goed advies. Snelle levering van het goede produkt. TOP !!!!!!!

Telefonisch en per email onbereikbaar

Slecht

Kwaliteit en support top, leveringstijd voor verbetering vatbaar

Desk medewerkers super, materiaal OK maar de leveringen duren ongeveer 2 weken wazt we tegenwoordig niet meer gewoon zijn. Geen probleem maar ik moet hier rekening mee houden voor dringende zaken.

Heel tevreden over de service

Altijd correct en steeds waar voor je geld .

Levertijden halen ze niet

Zoals zo vaak bij internetsites zeggen binnen twee dagen te leveren na 2 dagen maar contact op genomen want ze laten zelf niks horen natuurlijk. Bleek het op ze vroegst pas na een week geleverd te worden door de wel bekende internet smoes dat het te druk is. Bestelling geannuleerd geld wel heel netjes terug gehad.

Slecht in opvolging controle en afhandeling

Na bestelling en betaling geen mail van bevestiging en in opdracht genomen. Gebeld moest betaalbewijs opsturen. Duurde daarna drie twee weken voordat product geleverd werd. Was volgens site op voorraad. Heb hierover meerdere malen gemaild en gebeld. Zou deze firma afraden.

Snelle levering Top

Vlug, afgeleverd op de juiste plaats en vriendelijke chauffeur

Product werd veel te laat bezorgd

Op de website stond dat ik mijn pakket binnen 1 a 2 dagen zou hebben, maar dat werd uiteindelijk 2 weken.

Het huisje ziet er prima uit goede kwaliteit ben er blij mee

Prima website, snelle levering

Te traag

Levertijd zou volgens de site 1a2 dagen zijn. Dit is de reden waarom ik besteld heb. In werkelijkheid heeft het 10 dagen geduurd voor mijn bestelling aankwam. AliExpress vanuit China doet het beter. In de communicatie was de uitleg dat het verschrikkelijk druk was…

Goede prijzen en veel keus

Zoals altijd alles weer keurig op tijd en kwaliteitsproducten

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885