correcte afhandeling

Juist een minpuntje post nl bezorgd niet buiten het dorp.Altijd in afhaalpunt .Maar B Post is nog slechter?????

Fout bezorgd, klanten services leest slecht en komt niet in actie

1 bestelling, deels keurig bezorgd door eigen vervoer agrishop. Maar deel 2 fout bezorgd, kan gebeuren. Helaas telefonisch 2 dagen niet bereikbaar. Per mail antwoorden die geen recht doen aan de situatie. Dpd had al gezegd dat hen een fout hebben gemaakt. Ik vraag agrishop een onderzoek in te stellen. Dag 1 reactie agrishop: u moet geduld hebben komt nog wel. Dag 2 reactie agrishop: het is bezorgd (met bewijs dat fout bezorgd is) of ik nog even goed rond huis wil kijken. ,isschien beter lezen?

Product zoals omschreven en snel geleverd

Mooi vogelvoederhuis. Odensee Alleen die ring die er in ligt is vlijmscherp! Mijn handen aan open gehaald. Kan dit geen kwaad voor de vogels?

Perfecte service!

Prima kwaliteit tegen redelijke prijzen

Ben heel tevreden, zal zeker hier vake bestellen

Verzending duurt soms wel even

Verzending duurt soms wel even

Prima geregeld en kwaliteit oke.

Zijn goed

Kan vlugger

Ok

He was vlot verlopen

gewoon goed

geleverd precies volgens afspraak

Agrishop misschien oke, maar product is eigenlijk slecht

Ik heb een vogelvoeder huisje gekocht met voersilo erin. het in elkaar zetten was al passen en meten. de voersilo is niet waterdicht en het voer wordt dus vochtig en gaat schimmelen. het was zijn prijs niet waard

Snelle levering en de producten zijn goed

Snelle levering tegen eerlijke prijs

Vlotte bestelmogelijkheid Goede kwaliteit Snelle en verzorgde levering Een aanrader Voor herhaling vatbaar

Goed gedaan

Alles zoals beloofd.

Agrishop heeft een makkelijke webshop. De levertijden zijn zoals ze beloven in de shop. Het schapennet watcik bestelde lijkt van goede kwaliteit. Ik ga het schapennet gebruiken als afrastering rond m'n vouwwagen, om de hond los te kunnen laten lopen.

uitstekend

snelle levering correcte prijs overzichtelijke websit

Levering volgens afspraak

Heel mooi materiaal ! Mooi afgewerkt !

Heel gemakkelijk te monteren

Goed geregeld

Na bestelling super snel en correct geleverd

perfect

Produit commandé : top. Livraison : top !

Service : très bien !

Defect product geleverd maar na melding hiervan gelijk opgelost..

Product besteld, zou de dag erna geleverd worden. Kreeg maar geen T&T.. Daarna pas wat recensies opgezocht. Toen was ik enigszins ongerust of alles wel in orde zou komen. De dag daarna werd het product toch netjes geleverd.. Bij uitpakken viel me gelijk op dat het een gebruikt product was. Bij het in werking stellen functioneerde het product ook niet zoals gewenst. Gelijk contact opgenomen, retourlabel ontvangen en product terug gestuurd. Onmiddellijk verzendbewijs naar Agrishop gemaild waarna ze gelijk een vervangend product hebben opgestuurd! Dit is de opvolgende dag binnen gekomen en werkte zoals verwacht!

Vlotte en goede service

Vlotte en goede service

een goed product, goed geleverd

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885