Voor het eerst bij Agrishop een bestelling geplaatst. Ik heb netjes alles thuis ontvangen.

Produkt was op tijd geleverd enzeer goed verpakt verder contact gehad met dit bedrijf en alles was perfect geregeld echt een aanrader

Zoals het hoort

Positief

Goede ervaring

Het product ontvangen dat ik nodig had.

keurig zonder poes pas

kort strak ,zakelijk en correct

Heel mooi vogelvoederhuisje, staat perfect in onze tuin, een echte eyecatcher! Heel verzorgde en snelle levering! Top!

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering, goed product, netjes verpakt. Zeer tevreden.

matig

Er zat eeb obderdeel niet bij me bestelling,ik heb gemaild en krijg als antwoord dat ik nog maar een keer g Ben er gelij oed moet kijken.klaar mee ,het gaat over een rol aluplakband van 5 euro nog wat. Ik had nog een besteliing willen doen voor een hekwerk dat doe ik nu wel ergens anders

Uitstekende service, levering en afhandeling

Prima en bekwame, deskundige en zeer vriendelijke medewerkers!

Dit bedrijf levert super service!

Door een fout van mijn kant ging de bezorging mis, maar Agrishop.nl zorgde ervoor dat de bestelling alsnog snel bij mij kwam!

Correct

Correct

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Een aanrader

Goede kwaliteit, snel geleverd

Vogelhuisje besteld. Goed verpakt, gemakkelijk in elkaar te zetten. De vogeltjes zijn superblij. Levering binnen 1 week

Verdwijnt uit het zicht en laat dieren uit struiken

Na het plaatsen van de huisdiernetten, kon de hond niet meer doorheen de haag en bleef hij in de tuin. De netten verdwijnen uit het zicht omdat ze qua kleur wegsmelten met de struiken. Heel mooi en makkelijk te plaatsen.

Doen wat ze beloven

Prima service. Snel geleverd. Goede prijs.

Snelle service en en goede prijs-kwaliteitverhouding!

De levering verliep vlot en snel (ned - België). De verhouding van prijs op kwaliteit is super!

Mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit schapennetten voor een mooie prijs.

goede website om producten te selecteren

idem

Snel en accuraat

Voelt goed

Product zoals omschreven

Perfecte service

Ik had een probleem met een nieuw geleverde mollenverjager, maar is zeer snel en perfect verholpen.

perfect

perfect

Perfecte levering

Goede kwaliteit. Perfecte en snelle levering.

Overzichtelijke website, snelle levering.

Order verliep vlot, snelle levering.

Aankoop vogelhuisje

Vlot en correct