Helemaal top

Erg klantvriendelijk en oplossingsgericht.

top

Heb een schaapscheermachine besteld en een verplaatsbare omheining. Zeer snelle levering en de producten zijn goed. Zeker een aanrader!

Goeed

Snelle en goede levering en fijn en vriendelijke mensen

Alles altijd perfect

Snel alles geleverd volgens afspraak, 1 foutje werd meteen opgelost, zeer vriendelijk en kundig personeel

Snelle service en te woord gestaan door kundige medewerkers

X

Er was wat mis gegaan met het scheerapparaat maar door hun is hef prima opgelost en heel snel antwoord

Prima bedrijf die ook doen wat ze zeggen

Wij zochten de betere dierenverjagers voor onze nieuwe tuin. Wij hebben regelmatig ongewenst geurig bezoek van katten en marters. Deze beesten ontlasten waar ze staan...en dat moeten wij dan maar weer opruimen. Niet onze favoriete bezigheid. Katten-poezen eigenaars hierop aanspreken is al snel aanleiding tot conflict. Als kat en poes huisdieren zijn????. Marteraars zijn eigen baas en zo gedragen ze zich ook. Verjagen is de enige optie. Er zijn. veel verjagers leverbaar, maar werken niet altijd volgens de bijgeleverde omschrijving. Deze Agrishop 360 graden dierenverjagers werken erg goed. Bijna geen last meer van katten, enkele uitzondering na maar die kat moet doof zijn. Bijna geen last meer van marters. Eindelijk een geslaagde missie. Bedankt AgriShop.

Ik ben zeer tevreden over Agrishop. Besteld en zeer snel binnen.

Agrishop: betrouwbaar en snel

Mijn bestelling en levering is door Agrishop perfect verwerkt en bezorgd. Zeer tevreden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede service snelle levering

alles volgens verwachting en lekker snel

alles volgens verwachting en lekker snel

TOP DOE ZO VERDER !!!

Ruim aanbod heb bij jullie gevonden wat ik nodig had en aan scherpe prijs Snel geleverd

goede service

Agrishop heeft een prettige webshop met een breed assortiment aan artikelen. Bestellen is eenvoudig en de levering is vlot te noemen. After sales is prettig in omgang indien contact nodig is. Retourneteren is simpel en de afhandeling vlot.

Vlotte levering

Levering ging vlot, enkel kwam het order aan in 2 leveringen met post nl

goede produkt prijsverhouding, snelle levering

uitgebreide webshop, snelle levering, gewoon goed voor elkaar. Henk

Belooft wat ze leveren

goede prijs kwaliteit snelle levering

Moeilijk gaat ook

Agrishop verwijt ik niets. Goed gevolg gegeven aan mijn mails. Volgens mij ligt het probleem bij Post Nl gezien het derde deel van mijn bestelling nog niet is aangekomen omdat mijn adres niet bestaat (?). Waarom is dan het eerste en tweede deel dan wel afgeleverd geweest op mijn adres.....Ik heb al meerdere keren besteld in Nederland en telkens was het PostNl dat kwam leveren via dezelfde chauffeur en die weet mij wonen.

Artikelen van de beste kwaliteit

Agristo levert producten van top kwaliteit. Ik heb ze nog maar onlangs leren kennen en ben zeer tevreden.

Nadat mijn heksluiting niet paste werd ermeteen een passende opgestuurd. SUPER.

Prima producten en snelle levering

Voldoende producten van goede kwaliteit. Levering gaat goed en volgens aangegeven tijd.

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Prima produten

Altijd levering mooi op tijd

Goed, goede prijs

Ik bestelde 10 hooinetten, Superblij mee, goeie prijs, snelle levering! volgend jaar bestel ik er nog een paar!! (Je kan er nooit genoeg hebben)

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885