Snelle en goede afhandeling. Afgeleverd product is goed.

Betaling is wat onduidelijk. Wij kregen een aanmaning terwijl wij bij aankoop direct betaald hadden.

Snelle en goede afhandeling. Afgeleverd product is goed.

Snel bestelling binnen, bij retour geld snel terug gestort.

Correcte afhandeling

Wacht nog steeds op bestelling

Had een bestelling van drie onderdelen. De eerste twee zeer vlug aangekomen. Ben nog steeds aan het wachten op het derde deel, dat zogezegd zou teruggestuurd naar afzender en tevens geleverd zijn op zondag 27/11 om 03:00 uur. Heb op 30/11 naar Agrishop gemaild en ze zouden mij op de hoogte houden. Tot nu toe geen nieuws

Betalen onmogelijk

ordered product did not work

Ordered item did not work

Vlotte service

Werkt totaal niet

Heb 2 kattenverjagers gekocht maar heb nog steeds iedere dag stront in mijn tuin liggen

Snelle service en goede producten voor een mooie prijs

De producten komen overeen met de afbeeldingen en op de site. De prijs is een prima prijs voor deze producten. Het is een veelzijdige winkel waar je voor veel dingen terecht kunt.

Correcte levering en retour zenden geen probleem

Door een verkeerde bestelling is er geen probleem geweest met retourzending ,snel afgehandeld.

Snel en hulpvaardig

Snelle hulpvriendelijke reply. Goed geholpen

Vlotte levering goed verzorgd

Alles zag er goed uit Kwaliteit tov prijs is top

slecht

Mijn zending is nooit aangekomen

Goed materiaal en snelle levering

Snel gevonden en degelijk materiaal goede prijs snel verzonden

N.a.v. mindere ervaring werd spontaan service verleend!!

Had eigenlijk nog nooit meegemaakt, dat er n.a.v. een mindere review wordt gereageerd met een adequate oplossing. Fijn om mee te maken! De Voss.sonic 2200 is een prima apparaatje om de katten uit je tuin te houden! Nadat ik eerst elke dag drollen moest ruimen, heb ik na plaatsing geen bezoek van buurkatten meer gehad!

snelle en correcte service!!!

Tussen het ogenblik van bestelling en levering zat slechts 3 dagen tijd wat voor mij een prima service is.

Levering oke

Behulpzaam en vlot

Had een mail gestuurd om meer info de volgende morgen reeds een duidelijk antwoord de bestelling zelf was iets langer onderweg dan voorzien maar prima in orde

Het vogelhuisje voldeed aan onze verwachting..Alles klopte en het geheel was goed in elkaar te zetten.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885