Goede producten, efficiënt, veel keuze

Heel veel keuze en daardoor soms wat complex (ik bestelde 2 keer “verplaatsbare omheining” en was overtuigd hetzelfde te kiezen maar “nope”… maar dat is niet jullie schuld ;-D !

Sneller leveren.

14 dagn moeten wachten zonder info over dag van levering.Dat kan beter.

Prima service, snelle levering en duidelijke en overzichtelijke website

Alles in orde

Website en info prima

Tijd stip en dag van bezorging mag eerder worden aangegeven. Ik kreeg een mail out of the blue. We komen er zo aan. Een paar uur van te voren. Hier kan een klant niet op anticiperen. Dus graag een mail een paar dagen van te voren wanneer ze komen. En niet pas op de dag zelf. Graag op iedere plant de omschrijving welke plant het is.

Snel gevonden wat ik zocht,nette prijzen en snelle levering

Telleur gesteld in product.

Bij een eerdere aankoop van RVS zwaardere draadverbinders was ik zeer tevreden. Bij een tweede aankoop van een lichtere versie ben ik telleurgesteld. Na het aandraaien van de moertjes zijn sommige niet meer los te krijgen. Dus niet herbruikbaar!

Goede prijs en snelle levering

complimenten voor de altijd snelle en goede service

Niet alleen het bestellen en ontvangen verloopt zonder problemen. Ook bij retourneren heb ik mogen ervaren dat Agrishop meedenkt met een oplossing en mij als klant tegemoet komt, heel fijn!

Zeer mooi en makkelijk in elkaar te zetten

Het werd zeer vlug en op tijd geleverd vind het voederhuis zeer mooi

Goede service en levering

* Snelle levering; * Product was achteraf gezien overbodig. Retourneren verliep zonder problemen.

prijs levering ok

De site bekeken,mijn materiaal besteld,redelijk snel geleverd dus prima firma zal nog bestellen!

Lekker snel

Was makkelijk te bestellen en snel geleverd

redelijk

zou in twee dagen geleverd worden heb na een week zelf gebeld want het was nog niet geleverd bijna twee weken geduurd .

Best ok

Ik had mijn bestelling al geplaatst en daarna pas de reviews bekeken. Even ongerust omdat het een paar dagen duurde voor ik een bevestiging kreeg dat mijn betaling binnen was, maar daarna ging het vrij vlot. Goed op de hoogte gehouden m.b.t. de levering. Na een week was de bestelling binnen.

Goede communicatie

Degelijk materiaal

Goede website, goede producten

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding en tijdige levering

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Prima service en producten

Al een aantal keren besteld en dat is allemaal prima verlopen, laatste keer door Balansen duurde de levering meer dan een week, hiervan was een kleine notificatie fijn geweest,

zeer goed en vlug

zeer goed

De door mij bestelde producten, zijn snel geleverd, in een deugdelijk verpakking In ben zeer tevreden

alles is correct verlopen - bravo!!!!

alles is correct verlopen - bravo!!!!

Goede prijs maar komt het aan?

Pakket snel aangemeld bij PostNL maar daarna geen info meer. Drie dagen later plotseling bezorgt. Geeft geen goed gevoel. Dit kan dus beter.

Zeer snelle en correcte levering TOP

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885