Correcte firma

Na problemen met levering door Postnl kwam alles perfect in orde, dank zij de goede werking van Agrishop.

Er waren 160 kg gaas geleverd bij het tankstation. Dat was niet erg handig. Ze hadden me van het pos

M

Heel tevreden

Ik was van in het begin zeer enthousiast van de levering ,alles was perfect ,en alles is vlekkeloos verlopen ,moet jullie daarvoor hartstikke bedanken,en alles is geplaatst en het is super ,ik wil jullie zeker een foto doorsturen geen probleem ,ik beveel iedereen jullie site aan hier in België ,jullie hebben voortreffelijk werk geleverd. , daarvoor mijn uiterste dank ,

Prima service en verzending

Artikelen snel geleverd . Zeer tevreden

Niet op aan te merken

Product tijdig geleverd, niets op aan te merken.

Precies wat ik wilde

Netjes, op tijd en goed geleverd. Exact wat ik besteld heb

Heel tevreden!

Product als omschreven, goede kwaliteit, snelle en vlotte levering

Mooi vogelhuis en snelle levering

Mooi vogelhuis gekocht. Veel keuze op de website. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Was even puzzelen om huisje in elkaar te zetten, maar de vogels en ik zijn er blij mee

Alles goed en op tijd geleverd

Kwaliteit moet nog blijken, maar levertijd prima

Mooie voederplaat

Vlot geleverd, gemakkelijk in elkaar te zetten en te plaatsen. Leuk design. De vogeltjes genieten er al van.

Volledig tevreden over transactie

Zowel de procedure als de kwaliteit van de producten is prima

Ruim assortiment, snelle levering

Ruim assortiment, snelle levering.

Goed geregeld snel geleverd

We hadden in de webshop snel onze keuze gemaakt . Het aankoop proces verliep soepel . Product is als verwacht . Tevreden klant .

Producten snel in huis Goede Klantenservice

Goed product

Product ontvangen zoals ik verwacht had bij de bestelling

Positief.

Vijf mails ontvangen om het verloop van de verzenden te kunnen opvolgen. De bestelling is netjes verpakt geleverd. Ik ben tevreden met mijn bestelling.

Perfecte service

Altijd netjes geleverd en als de site niet goed werkt en je belt op dan word je super verder geholpen

De webshop is duidelijk een aanrader. Tijdens montage brak een onderdeel, ik nam contact op met Agrishop en direct werd een nieuw onderdeel naar me toegezonden. Dit noem ik services!!!

Duidelijke site

Je vindt makkelijk wat je zoekt, staan duidelijke prijzen en ze houden je op de hoogte van je bestelling.

topproduct en snelle levering

Gewoon goed zoals het behoort

Altijd goed

Heb al een aantal keer bij hun besteld maar is altijd goed. Netjes verpakt en snel geleverd.

Snelle levering, mooi produkt

Via internet gevonden wat we zochten. Mooi vogelhuisje!

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885