Erg tevreden

Een leuk product, vogelhuisje, voor een leuke prijs en vlot geleverd. Zeker een aanrader.

goede service

kippennet gekocht, zeer tevreden met de levering en de kwaliteit is super.

alles prima, materiaal, verpakking, levering

Goed materiaal, snel geleverd in een stevige verpakking. Goede en snelle service, kortom prima bedrijf.

Er wordt goed meegedacht. Via mail en telefoon contact gehad allemaal zeer vriendelijk. Goede prijs /kwaliteit verhouding en uitleg op de website

vogelhuisje zit slecht in elkaar.

Overal in het huisje kan water naar binnen; zo wordt het voer drijfnat. Bij het zogenaamde schoorsteentje en aan alle vier de zijkanten past het voor geen meter. Overal kan water tussendoor, dan rot het eerder. De voertafel wordt door dit alles drijfnat. (kan dus zelf eerst alles dicht gaan kitten. Dan wordt het vogelhuisje wel erg duur. Maar ja ik heb het al betaald.

Goede producten en snelle levering

Bestellen gaat snel zo ook de levering

Accurate afhandeling en snelle levering.

Accurate afhandeling en snelle levering van twee ultrasone huisdierverschrikkers. Of de apparaten effectief zijn, moet ik nog ervaren.

Prefecte services

Je woord goed geholpen zowel indien nodig via de app, mail of telefonisch. Site is ook overzichtelijk en duidelijk met heel veel keus

vlot en correct

alles verloopt zoals gehoopt

Duurde erg lang voor ik mijn bestelling had!!

Bestelling duurde lang, was niet op voorrad kreeg later bericht dat het weer op voorraad was. Weer bestelling gedaan maar was er nog niet! 2 weken later weer ge probeerd en toen was het er wel! Een tweede bericht dat het product er weer is had wel zo netjes geweest!!!!

Snel en correct geleverd

Goede producten, snelle levering

Goede producten, snelle levering

Goede producten, uitgebreid assortiment

Compleet assortiment, makkelijke website. Perfecte levering.

Vlotte levering eenmaal voorradig

Eenmaal het product voorradig was, ging bestelling, betaling en levering zeer vlot

Eerste pakket niet gezien,contakt opgenomen met firma,en hebben het nodige gedaan, en een nieuw opgestuurd.top service

vlotte levering

snelle en corrrecte afhandeling

Goed spul

Goed gaas en voldoende palen zodat het stevig staat.

Mooi klein verpakt, snel geleverd tot aan de voordeur , goed traceerbaar.

Goede kwaliteit voor mooie prijs

Na verschillende producten te hebben vergeleken kwam dit het er beste uit. De kwaliteit is goed en de prijs is veel lager. Het verzenden duurt iets langer maar dat maakte mij niet uit. Prima dus!

Alles gekregen wat ik heb besteld dank u

Alles gekregen wat ik besteld had

Supersimpel bestellen en snel binnen

Zie boven

De waarde van een bedrijf leer je als klant pas kennen als er iets mis gaat. Een defect aan een apparaat bijvoorbeeld. Hoe reageert een bedrijf dan? Nou dat doen ze bij de Agrishop prima, eerst doormeten, blijkt het dan nog niet te werken, sturen ze een nieuwe op. Super goed, tot de volgende bestelling.

Prima eerste ervaring

Product is precies wat we er van verwachtten. Wel was er onduidelijkheid omtrent wanneer het geleverd zou worden.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885