Goede zaak

Vrij snelke levering goed assortement

Goed product

Goed product tegen een scherpe prijs.

Goede communicatie via mail wat bestelling en verzending naar België betreft ! Zeer tevreden

Uitgebreide collectie, makkelijke bestelwijze en snel geleverd

Ruime keuze, eenvoudig bestellen en snelle levering

Lange levertijd

Met POSTNL : levering ongeveer volle week. Ruim twee x langer als eerder.

Zou er zeker wéér bestellen

Snelle levering... Gemakkelijk te bestellen... Komt afspraak na... Zou er zo wéér bestellen

Volgens beschrijving

Geleverd product volgens verwachting

Overzichtelijke website. Makkelijk bestelproces met goede kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering. Kortom TOP!!!!!

Vlot geregeld

Snel geregeld en bezorgd

Levering en product was ok.

Heerlijk was het, alles prima in orde.

Netjes

Snelle levering, goede service toen er iets niet in orde bleek

Gewoon goed - oplossingsgericht meedenkend. Kwalitatief goed materiaal - tevreden

correct

bestelling is goed opgevolgd

Verwarrend - ergerlijk

Allereerst zou het makkelijk geweest zijn indien er bij productbeschrijving de afmetingen van de ‘verzendings-verpakking’ gestaan had. Op die manier zou het duidelijk zijn dat de kast niet in z’n geheel geleverd zou worden maar in pakketten. Dat zou mij tijd, nodeloze communicatie, ergernis en nodeloze regelingen om het pakket te gaan afhalen hebben vermeden. Ten tweede; Bij het invullen van de bezorging staat er een luik ‘details’ waar je een mededeling kan ingeven die van belang is voor de levering. Ik had gevraagd om mij 20 min voor levering een telefoontje te geven. Doordat dit niet gebeurd is, is de levering misgelopen. Ik was ter plaatse maar het handelt zich over een paardenstandplaats en ik kon maar slecht voor een tijdsslot van 4u op straat in de auto blijven wachten op de leverdienst. Ik was dus met de paarden bezig maar er werd nooit gebeld waardoor ik de bestelwagen niet gezien heb en de bezorger niet geleverd heeft. Later vernam ik van de klantenservice dat de leverdienst niet belt alvorens levering. Als de leverdienst toch geen rekening houdt met belangrijke details/aanwijzingen van de klant om de levering vlot te laten verlopen, laat dan het luik waar je de details kan ingeven (waar je by the way maar 20 karakters kan invullen) dan aub weg! of anticipeer op de vraag van de klant en meld op voorhand dat de bezorgdienst de klant niet opbelt! Dan kan de klant tenminste regelingen treffen. Ten derde: Toen we de pakketten open deden was er een buiging in de zijkant van de kast. Om meer communicatie en nog langere wachttijden te vermijden hebben we onze plan getrokken en de buiging zo goed als mogelijk hersteld… Bij gevolg…ik ben geen tevreden klant.

Prima verlopen

Alles keurig geleverd

snelle levering. goed product en goed verpakt

Très content de mes achats

J'ai eu un appareil défectueux, et on me la remplacé sans problème merci

Juiste product en aantal ontvangen

De afleverdatum schoof even een dag op, maar dat kan ook aan Post NL liggen, omdat deze eerst een leverdatum opgeven en deze vervolgens opschuiven.

Super webshop

Duidelijke webshop, snelle en correcte levering. Na service zeer goed

snel en netjes gelevert

Mooi spul werkt goed Batt. wel snel leeg

supermateriaal

er was wat verwarring omtrent de zwarte slowfeederzakken. waren ze nu nog wel / niet voorradig... dan maar extra witte bijgekocht en toen mijn bestelling was afgerond bleken de zwarte toch weer voorradig ... maar beiden super van kwaliteit .

Prima grgaan

Nog even afwachten .....

Levering was prima .. maar 1 van de artikelen doet het niet en wacht nu nog op reactie hoe we dit gaan oplossen.

Goede producten snelle levering met post nl

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885