Als was in orde

Super mooi

De containertjes zijn zeer goed maar de 50 liter zakken moet ik er wel moeizaam in plaatsen doordat er aan de achterkant geen uitsparing voor is gemaakt maar voor de rest ben ik dik tevreden met deze containertjes ze zaten goed stevig verpakt in de doos zodat ik ze heel thuis kreeg bezorgd door Post.NL. wel is het zo als het heeft geregend en ik de containertjes open het water van de deksel in de zak valt die erin zit want eerst zou je de container schuin moeten houden om het regenwater van de deksel te laten lopen zodat het niet in de zak zelf terecht komt daarom zou een kleine gleuf op het deksel handig zijn zodat het water toch zijn weg vind om eraf te kunnen lopen zodat de vuilniszak ook droog blijft van binnen

Zeer goede ervaring

Zeer goed geholpen geweest via mail om te bespreken wat ik het best moest nemen voor de omheining die moest aangepast worden op maat voor de paarden een dikke 10 voor die dienst zal zeker nog aankopen doen via jullie . Een klein minpuntje is de verzending via post nl die niet steeds loopt zoals ze melden en redelijk lang kan duren maar denk niet dat jullie daar iets aan kunnen doen grt Patrick

Vraiment une camelote je déconseille ce produit

Achat inutile vraiment pas bien du tout des que je peux je la change je déconseille

Pas content, pas reçu le matériel

Pakbon 2024-20311412 Facture payée 2024-30378948 du 8/05/2024 N° colis DPD 01225036041110.arrivé à Courcelles en Belgique le 16/05 et retour le 22/05 à Flensburg sans etr livré à mon domicile. Vous livré rapidement ou vous remboursez.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gemakkelijk om te bestellen. Ontbrekende producten bij levering, maar snelle reactie en producten onmiddellijk verzonden. Heel goed dienst na verkoop.

Super snel en goede kwaliteit

Heel snel geleverd en precies wat ik hoopte.

Kwaliteit heel goed, levering vrij traag

De kwaliteit van de bestelde materialen voor een schrikdraad omheining is uitstekend maar de snelle levering duurde een dag of tien.

Perfekt

Groot aanbod. Scherpe prijzen en snelle verzending. Top service.

Gisteren besteld en morgen in huis.

Ze doen het niet.

Mijn ervaring met de hulpdienst was goed en begrijpelijk. Maar mijn ervaring met mijn aankoop is veel minder. Ze werken gewoon niet of ze geven zo'n herrie dat ik ze van schrik afzet

Keurig alles zoals gewest en besteld

Prims

Prima laarzen voor een goede prijs.

Prima laarzen voor een goede prijs. Goede prijskwaliteit verhouding. Levering duurde iets langer.

Leveringstijden wijken erg af van wat er op de website staat. Service bij problemen onvoldoende.

Kwaliteit van produkten van eigen merk is soms erg slecht (poortgreepankers die snel roesten/afbreken. Elastiek dat na een jaar al heel slecht is, slowfeedernetten die na een paar keer gebruiken al stuk zijn). Service bij vragen en problemen kan veel beter. Levertijd is vaak heel veel langer dan op website aangegeven.

Aan te bevelen.

Nu weer schrikdraad besteld maar enkele jaren terug alles besteld om land af te zetten. Zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van het schrikdraad en benodigdheden en stroomapparaat!!! Fijne overzichtelijke site.

Schapenhek kwaliteit/prijs is top. Netjes geleverd (14 dagen levertijd). Goede communicatie.

Is geweldig

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Niet correct

Levertijd wordt niet nagekomen. Bestelde artikelen zijn gelukkig wel aangekomen na 2 weken wachten. Verschillende keren contact gehad en steeds werd de uitleg gebruikt dat het erg druk was in het magazijn. Als de levertijd vermeld wordt op +-2 weken vind ik het niet erg om te wachten. Als er 1 a 2 werkdagen staat en het duurt 2 weken vind ik dit wel erg -> Gebruik alstublieft een accurate levertijd

Week gewacht op pakketje

Na een bestelling op dinsdag middag met alles op voorraad kreeg ik mijn bestelling pas op woensdag een week later. Dat is niet zoals het op de website staat binnen 1 tot 2 werkdagen.

Goed apparaat, verzending matig

Apparaat voldoet aan de verwachting en is eenvoudig aan te sluiten. Verzending is erg matig. Op de website staat 2 tot 4 werkdagen echter dit duurde ruim anderhalve week. Dat was een teleurstelling, zeker als je het snel nodig hebt. Zou Agrishop echt aan moeten werken omdat ze anders klanten kunnen verliezen. Zou erg jammer zijn. Mogelijk dit vermelden op de website dat het langer duurt of de klant op de hoogte houden. Over het product zeer tevreden.

Slecht!

1,5 week verder, wacht nog steeds op bestelling. Erachter aan bellen, half uur in de wacht omstreekst 14.00 uur dus maar een mail gestuurd. Terugkoppeling van Eline, geen enkele empathie, we waren op middaglunch kreeg ik terug gemaild. O ja, en het pakketje zal er over een paar dagen wel zijn. Nou, ik stuur het retour, ben er wel klaar mee.

Agrishop.nl is onbetrouwbaar, bestelling niet geleverd

Anderhalve week geleden bij Agrishop.nl product besteld. Zou binnen 1-2 werkdagen worden geleverd. Niets ontvangen. Wat een onbetrouwbaar bedrijf. Melden bij ACM en volgende keer elders bestellen.

kwaliteit palen slecht

heb het kleinveenet 25mtr aangekocht. hier zitten 9 palen bij. maar de palen buigen allemaal door waardoor je het net niet kunt opspannen. best wel teleurgesteld....

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885