Niet goed

De batterij die ik besteld had kwam aan stukken uit de verpakking en ik denk dat dit met het transport is gekomen! Omdat ik de batterij gelijk nodig had heb ik hem wel geïnstalleerd ik heb alleen geen idee of deze breuk aan de buitenkant van invloed is op de levensduur. (Ik heb een foto van de kapotte batterij gemaakt voor eventuele bewijs).

Aangeraden

Fijne, toegankelijke shop met redelijke prijzen

helemaal top

Snel en mooi op tijd zoals beloofd

Super afgehandeld.

Wel erg scherp. Maar functioneel!

Tout était parfait

De la commande à la livraison, tout est parfait. Et mon achat,filet électrique pour moutons, me convient.

Slechte service

Drie keer iets besteld. Telkens lang moeten wachten. Telefonisch nauwelijks te bereiken. Wachttijden van 15 min is niks.

Perfecte zending ,

Prima materiaal met goede uitleg en overzichtelijke website !

Veel te laat geleverd, maar wel goede spullen

Ik had met haast nieuw schrikdraad en ander materiaal nodig en heb voor Agrishop gekozen vanwege de belofte om snel te leveren. Er was een deadline 6 dagen na mijn bestelling waarop ik mijn pakket zou moeten hebben, maar na telefonisch contact werd bevestigd dat dat zou lukken. Echter is door drukte bij Agrishop en problemen bij PostNL mijn pakket 3 dagen NA de verhuizing van de paarden aangekomen. Het is prima spul en de prijs is top. Maar de volgende keer dat ik iets echt voor een bepaalde datum nodig heb, zal ik niet meer bij Agrishop bestellen.

Gekregen produkt was precies wat ik had besteld. Goede kwaliteit . En snel bezorgd.

Snel en vlot verlopen

Positief

goede prijs/ kwaliteit verhouding

goede prijs/ kwaliteit verhouding

Prima spullen, en snelle levering !

De o.a. schrikdraad artikelen die ik er koop inclusief extra accu’s zijn prima van kwaliteit. En de levering is snel. Gewoon prima dus.

Super snelle reactie via mail, heel behulpzaam en goede kwaliteit!

Alles naar wens verlopen

Een echte aanrader

Uitschuifbare (weide)hekken

De uitschuifbare hekken zijn fantastisch! Altijd pas te maken, zijn van zeer goede kwaliteit en snel geleverd. Montage is makkelijk. Echt heel blij mee!

Prima product. Stevig, en snel neer te zetten.

Prima product. Stevig, en snel neer te zetten.

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit , stroomgeleiding prima

Alles zoals beloofd.

Goed verpakt, op tijd, nieuwe uitvoering katten verdrijver.

Houden zich niet aan de afspraak

Houden zich niet aan de afspraak en vervolgens reageren ze niet meer

Ben zeer tevreden

Goed product en snelle levering.

Zoals boven.

Goede ervaring

Min punt is dat hetgeen ik besteld heb op 2 verschillende dagen werd geleverd.

Goede kwaliteit aan een scherpe prijs.

Duidelijke omschrijvingen bij de de producten. De reviews helpen je ook om nog beter kunnen in te schatten hoe de ervaringen in het echt zijn. Fijne prijs kwaliteit verhouding.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885