Heel tevreden

Alles in orde

goed product mooie prijs

Gaas was snel besteld maar de leverancier deed er langer over om het gaas te leveren

voldoen niet aan levertijd

Op de website wordt verteld 1 tot 2 dagen levertijd, eerste ontvangst van een deel van het bestelde was na 8 dagen, verder onduidelijkheid over de rest wat besteld was, ze kunnen geen leverdatum geven en schuiven het probleem naar postnl. Ze komen niet met een oplossing. Het bestelde materiaal was nodig voor een ophaal moment bij een bruiloft, bijna 3 weken voor de datum van de bruiloft besteld, nu valt dit allemaal in het water en is er geen tijd meer om het op te bouwen. Hartelijk dank Agrishop

Topservice

10 op 10

Slechte bereikbaarheid en lange levertijd

Vele mails en telefoontjes verstuurd om te vragen waar mijn pakket blijft maar pas na 4 dagen een reactie via de mail terug. Telefoon bandje "alle medewerkers zijn bezet" terwijl er maar een medewerker aanwezig is. Het product was wel bij post.nl aangeboden maar was daar niet te traceren. Mijn advies is andere vervoerder kiezen.

Niet gekregen wat besteld was

Oranje draad besteld en oranje/wit gekregen. Dit paste niet bij het oranje dat vroeger besteld was

snel geleverd en prima prijs

snel geleverd en prima prijs

Ontevreden

Bestellen gaat makkelijk en snel maar de levertijd is langer dan dat ze op de site aangegeven, we moesten er achter aan bellen/ mailen en dan beloven ze van alles, en uit eindelijk hoop ergernis.

Erg trage verzending en verkeerde productinformatie

Pas na twee weken en nadat ik erachteraan gebeld heb de 4 trapbakken ontvangen. In de verpakking bleken ook de verkeerde productinfo blaadjes te zitten.

Snelle levering en artikel is prima.

Goed artikel voor zijn geld.

Foutieve levering

Bestelling snel geleverd. Enkel wat in de doos zat kwam helemaal niet overeen met wat ik bestelde. Wat ze geleverd hebben was zwaar en groot. Ik heb de moeite niet gedaan om het terug te sturen omdat ik het pak gewoon niet kan opheffen of in de auto kan krijgen. 30 euro weg gegooid.

Redelijk vlotte ervaring.

Redelijk vlot, was kennelijk druk, in het magazijn.

Allemaal netjes afgestuurd

Het heeft wat lang geduurd maar alles is goed gekomen.

Good assortifent veel technischeinfo over de producten

Good assortifent veel technischeinfo over de producten

besteld en snel geleverd

Weken moeten wachten op mijn bestelling

Bestelling liet weken op zich wachten. Telefonisch veel beloven maar niks leveren. Lijkt gewoon een thuishandelaar die zijn die producten in Duitsland koopt

vage klantenservice

Productkeuze is goed, daarom hebben wij toch weer besteld echter tot je producten bij jou zijn en klantenservice zijn erg slecht.

Product uiteindelijk aangekomen maar daarmee is alles gezegd

Product komt pas aan na veel zagen en klagen, dit na 5weken. Tal van loze beloftes. Als je dreigt met ik wil mijn geld terug kan het product wel plots toekomen. 1keer en nooit meer.

lange levertijd

alhoewel de bestelde items in de webshop gemarkeerd waren als "op voorraad" duurde het anderhalve week voordat de bestelling bij mij werd afgeleverd.

Prima shop

Prima shop en snelle levering

Zeer content , dank u

Alles ver ondermaats! Niet kopen hier!

Echt alles is bij Agrishop ondermaats: functioneren van de shop, kwaliteit van de producten, leveringstijden, communicatie, klantenservice en klachtenafhandeling. Levering en verzending zoals anders dan beloofd en vele malen te laat zonder redelijke communicatie, zitten defecte artikelen tussen, klachten worden niet eens normaal gelezen en beantwoord en oplossingen die zij bieden zijn zeer klantonvriendelijk. De meeste producten blinken uit in Chinese kwaliteit.

Vlot

Vlotte en stipte behandeling

slechte levertijd

omschreven wordt levering 1-2 dagen echter blijkt dat het langer dan een week duurt

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885