stevig schapenhek

Mooi en stevig schapenhek Duidelijke webshop Snelle levering

Keurig geregeld

Alles netjes omschreven en ontvangen. Ruim een sortiment.

Uitstekende service en ruim assortiment

Alles naar wens , zo hoort het toch …

Prijs - kwaliteit , service , contact , ruim aanbod , wat wil je nog meer ?

Prima spullen gekocht, werken tot volle tevredenheid. Dingen die ik heb gekocht: - kastje voor de stroom, Aures 3 - batterij voor in het kastje - digitale checker Mijn paardje blijft nu braaf in zijn eigen landje.

Groot assortiment

Zowel een mooi hooinet als een nieuwe scheermachine gekocht. Mooie spullen, goede prijzen. Enige is dat de levering beide keren vertraging had.

Gewoon geweldig snel !!

Batterij besteld...3 dagen later in huis. top service.... Het artikel moet ik eerst nog uittesten....zal wellicht enkele jaren duren voor dat de batterij leeg is....we gaan het wel merken.!!!! Grtz..Jean

goede service en prijs

goede service en na service

Zeer goede en vlugge services

En alles op tijd geleverd

Het net is van uitstekende kwaliteit

Op tijd geleverd.

Goed, snel, en betaalbaar

Op zoek naar een campingnet voor de honden, ruime keuze, lichtgewicht, makkelijk op te zetten.

Niets volgens afspraak

Toegezegde levertijden worden bij lange na niet gehaald. Ook hierover geen of slechte communicatie.

Helaas.....geen goeie ervaring!

Via website wat besteld. Stond vermeld 2-3 dagen levertijd. Helemaal prima, dus gewacht met bestellen tot na t weekend geleverd kan worden, zodat we zeker thuis zouden zijn. Meteen na de bestelling bericht ontvangen, dat bestelling in behandeling is genomen, en we krijgen een track en trace code zodra de bestelling wordt verzonden. Helemaal prima. Echter......op woensdag, dus bijna 1 week na de bestelling van donderdag, nog geen t&t code ontvangen. Gebeld..."bestelling staat klaar in ons magazijn, maar er moet og iemand gevonden worden om een sticker te plakken voor het bezorgen" krijg ik te horen!!! Belachelijk gewoon!!!! Op vrijdag nog maar een keer mailtje verzonden aan de klantenservice, want nog niks ontvangen! Mevr. gaat er achter aan, mailt ze. Idd een t&t ontvangen. Blijkt dat de bezorger geen tijd heeft!!!!!! Uiteindelijk een week later pas bezorgd! Dit was dus een kado voor onze zoon, die gelukkig wel begrijpt dat t niet aan ons ligt, maar toch....!!! Ik vindt dit super slecht.

Groot assortiment,redelijk betaalbaar, snelle levering.

Super service!

Mijn nieuw aangekochte scheermachine voor mijn paard was na 1x scheren kapot. Direct kreeg ik een nieuwe opgestuurd, zodat ik mijn paard nog op tijd voor de wedstrijd kon scheren. Super bedankt voor de snelle service!

Dak kot van de hond niet waterdicht

Je koopt een hok maar het dak is niet waterdicht

Snel geregeld

Makkelijk besteld, snel in huis.

Prima ervaring

Bestelde goederen zijn snel geleverd en waren er ondanks een weekend er tussen, sneller dan verwacht. Ik weet wel waar ik de volgende keer mijn bestelling ga plaatsen.

Zeer slechte klantenservice

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met vragen over solar schrikdraad apparaat deze besteld op een woensdagochtend ,volgens site twee werkdagen levertijd,nog nagebeld of het artikel echt uiterlijk het weekend geleverd zal worden wat met Ja werd beantwoord. Pas op vrijdag in de namiddag een verzendbevestiging ontvangen,uiteindelijk pas op woensdag de week erop het artikel ontvangen. Volgens de dame die info en service zou moeten verlenen was alles correct verlopen,ik gaf aan gebeld en gemaild te hebben en dat het niet netjes is om in eerste instantie simpelweg niet te reageren en de getoonde levertijd bijgesteld dient te worden,reactie Agrishop; het was drukker dan normaal… Dan had er dus gebeld of gemaild kunnen worden dat de levertijd langer duurt,reactie Agrishop:Wat stelt u voor? Ik gaf aan iets bijpassends te leveren bvb schokmetertje,dan geeft ze aan dat ze niets mag versturen,maar ik mag het gratis terugsturen,,dus na ontvangst dan maar terugsturen?zei ik,de dame was duidelijk niet geschikt /getraind in communicatie,ze voelde zich persoonlijk aangesproken en liet haar verontwaardiging duidelijk blijken. Moge duidelijk zijn dat ik voor de paaltjes die ik nog meer nodig bleek te hebben bij Agradi heb besteld,die waren binnen twee werkdagen met besteldag mee geleverd ;)

Zeer snel geleverd

Ik vond de benodigdheden snel en duidelijk op de site en bestelling geplaatst. Levering was zeer snel.

Goede snelle leveringen Je krijgt wat je besteld

Super snel verzonden. Top

5 Ohrstedt-Bhf Nord