Filter

Goede prijzen en snelle service

Artikel wat ik wilde was niet op voorraad. Kreeg mail toen het er weer was en werd snel geleverd. Prijzen zijn uitstekend.

Snel en goede shop

Snel en goede shop

Goede producten, goed geleverd. Veel aanbod

Pakket is netjes bezorgd en nazorg als ik vragen had was ook uitstekend,daar scoor het het hoge cijfer eigenlijk.

Snelle correcte service

Online bestelling geplaatst. Snelle afhandeling en correcte levering.

Verkeerde levering, geen tegemoetkoming .

Verkeerde levering waardoor Voordeelpakket geen Voordeelpakket meer was. Ook na opsturen van foto's geen reactie. Ik ga een agrarische term gebruiken: Boerenbedrog.

Na een door chronopost niet geleverde bestelling, waarvan ze beweerden dat hij wel geleverd was, heeft Agrishop mijn bestelling opnieuw opgestuurd en is netjes afgeleverd.

Bezorging duurt te lang.

Prijs en materiaal keuze is perfect maar als je een week moet wachten opp je materialen dan duurt mij dat te lang, omdat dit ook niet vermeld wordt. Geef aan hoelang het duurt voordat de materialen worden bezorgd dan weet je waar je aan toe bent.

Snelle verzending goede producten.

Prima webshop

Fijne webshop met redelijke prijzen en snelle levering

Spullen snel binnen

Altijd als ik hier bestel, heb ik de spullen best snel binnen. Helemaal top!

kut

Het gezeik om telkens weer een review gewoon kutshop

Slecht bereikbaar en voldoen niet aan beloofde levertijden

Telefonisch niet tot zeer slecht bereikbaar. Levering van 1-2 werkdagen zoals op de site staat vermeld wordt ook zeer zeker niet aan voldaan. Producten daarentegen wel degelijk en fijn voor een goede prijs.

Betrouwbaar

Snelle verzending.

Product met goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle en correcte leverering aan een marktcomforme prijs.

Lange levertijd

Het bestellen van artikel ging makkelijk. Alleen de de verstuurde artikelen lieten op zich wachten duurde vrij lang voor het afgeleverd werd zat ruim een week tussen

Mooie krabpaal en snel geleverd

De krabpaal die ik besteld heb is mooi afgewerkt en de kat is er blij mee. Bestelling was netjes ingepakt en snel geleverd.

Slechte levering

Ik had twee weken voordat ik het gaas nodig had bij Agrishop besteld, normaal wordt het binnen 2a3 dagen geleverd. Ik bellen de 3e dag om k zou een track en trace nummer krijgen en dan werd het uiterlijk die week nog geleverd. Dus niet. Ik maandag weer gebeld ze hadden geen idee hoe dit kon maar het zou nu snel geleverd worden. Ik donderdags weer gebeld ze snapten niet hoe dit kon. Dus ik vrijdags een mail gestuurd dat ik van de levering af zag en het geld terug gestort wilde hebben. Nog geen vijf minuten later kreeg ik de track en trace nummer en dat ik de bestelling niet meer kon annuleren. Zaterdag ik dan als nog geleverd, maar ze zijn mij kwijt als klant want je hebt betaald en ze laten voor de rest niet meer van zich horen. Hè moet elke keer zelf bellen en mailen.

kan geen ervaring plaatsen

Heb dure drinkemmer voor kippen besteld ( > 30 euro). Valt erg tegen. Maar kan geen review plaatsen.. Best teleurstellend.. Want ze hebben verder best goede producten. Heb nog steeds geen inhoudelijke reactie ontvangen...

Snelle en goede levering

Artikel kwam in goede toestand aan.

super

goede service goede kwaliteit en stipte leveringen

Zeer trage levering

Snel geleverd volgens de website maar in de praktijk helemaal niet. Alles was (volgens de site) op voorraad maar dan nog duurt het bijna 2 weken voordat de zending er is. Teleurstellend.

matige nazorg

Heb enkele dagen na ontvangst een defect onderdeel geretourneerd, echter na 4 weken nog geen reactie.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885