Filter

Aan te bevelen.

Nu weer schrikdraad besteld maar enkele jaren terug alles besteld om land af te zetten. Zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van het schrikdraad en benodigdheden en stroomapparaat!!! Fijne overzichtelijke site.

Schapenhek kwaliteit/prijs is top. Netjes geleverd (14 dagen levertijd). Goede communicatie.

Is geweldig

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Niet correct

Levertijd wordt niet nagekomen. Bestelde artikelen zijn gelukkig wel aangekomen na 2 weken wachten. Verschillende keren contact gehad en steeds werd de uitleg gebruikt dat het erg druk was in het magazijn. Als de levertijd vermeld wordt op +-2 weken vind ik het niet erg om te wachten. Als er 1 a 2 werkdagen staat en het duurt 2 weken vind ik dit wel erg -> Gebruik alstublieft een accurate levertijd

Week gewacht op pakketje

Na een bestelling op dinsdag middag met alles op voorraad kreeg ik mijn bestelling pas op woensdag een week later. Dat is niet zoals het op de website staat binnen 1 tot 2 werkdagen.

Goed apparaat, verzending matig

Apparaat voldoet aan de verwachting en is eenvoudig aan te sluiten. Verzending is erg matig. Op de website staat 2 tot 4 werkdagen echter dit duurde ruim anderhalve week. Dat was een teleurstelling, zeker als je het snel nodig hebt. Zou Agrishop echt aan moeten werken omdat ze anders klanten kunnen verliezen. Zou erg jammer zijn. Mogelijk dit vermelden op de website dat het langer duurt of de klant op de hoogte houden. Over het product zeer tevreden.

Slecht!

1,5 week verder, wacht nog steeds op bestelling. Erachter aan bellen, half uur in de wacht omstreekst 14.00 uur dus maar een mail gestuurd. Terugkoppeling van Eline, geen enkele empathie, we waren op middaglunch kreeg ik terug gemaild. O ja, en het pakketje zal er over een paar dagen wel zijn. Nou, ik stuur het retour, ben er wel klaar mee.

Agrishop.nl is onbetrouwbaar, bestelling niet geleverd

Anderhalve week geleden bij Agrishop.nl product besteld. Zou binnen 1-2 werkdagen worden geleverd. Niets ontvangen. Wat een onbetrouwbaar bedrijf. Melden bij ACM en volgende keer elders bestellen.

kwaliteit palen slecht

heb het kleinveenet 25mtr aangekocht. hier zitten 9 palen bij. maar de palen buigen allemaal door waardoor je het net niet kunt opspannen. best wel teleurgesteld....

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Weer zeer lange wachttijd op bestelling.

Heb het een 2e poging gegeven, maar dit was de laatste keer. Volgende keer bestel ik weer bij agradi.

levering erg traag i.t.t. belofte website

schrikdraad apparaat besteld op 20 mei, op 28 mei heeft PostNL het apparaat nog niet ontvangen. Terwijl 1-2 dagen levertijd beloofd wordt. Ik heb ernstig spijt van mijn bestelling. Bij spoed (kapot apparaat door bliksem inslag) nooit hier bestellen

Lamentabele trage levering

Ik had een snellen levering nodig gezien mijn moestuin het slachtoffer werd van een slakkenplaag. Vandaag, na 9 dagen heeft PostNL de bestelling nog steeds niet mogen ontvangen. Veel loze beloftes op de website aangaande snelle levering en 1 à 2 dagen...

Goed en snel geleverd

Mooie overzichtelijke site. Geen problemen mt retour zendingen. Redelijke prijzen. Zeker aan te bevelen

Het bestelde artikel snel ontvangen.

Gewoon helemaal goed.

Kwalitatief goede materialen. Netjes en op tijd geleverd.

Topper

Het is goed top

Mooi stevig net

Gemakkelijk op te zetten, stevig en goede kwaliteit. Gebruik het op vakantie om onze hond, veilig bij het huisje te kunnen houden. Werkt goed!!

Levering niet ontvangen

Bestelling geplaatst op 13 mei met levertijd 1-2 dagen. Tot op de dag van vandaag niets ontvangen behalve een trackingnummer die onveranderd blijft: pakket nog altijd niet ontvangen door pakketdienst. Contact met klantenservice moeizaam: reageren traag en je wordt afgewimpeld met een standaard antwoord.

Montage facile

Produit conçu pour un montage facile et rapide. Du plus bel effet dans le jardin. Pas encore d’habitants ailés pour l’instant… mais l’on espère !

Vooraf gemelde levertijd ruim overschreden

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen maar levertijd totaal niet volgens verwachting ook de mails over aflevering niet volgens verwachting volgende keer maar gewoon naar een fysieke winkel

Goede service, goed product.

Prima ervaring. Alleen jammer dat je retourkosten moet betalen.

het materiaal tiptop!

zoals gewoonlijk snel en goed geleverd...

Gewoon top

Top bedrijf

Correcte afhandeling van het order

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885