Filter

Jammer bezorgtijd niet oke

Op website stond vandaag besteld morgen geleverd. Er ging ruim anderhalve week overheen eer het geleverd werd

Zeer langzaam en schuld afschuiven

Op 10 mei een bestelling geplaatst. Nu op 21 mei nog niet ontvangen. De medewerker geeft aan dat het in verband met Pinksteren langer duurt. Wat een onzin, ik lees dat dit vaker voorkomt bij dit bedrijf, ik heb echt spijt van mijn bestelling en had ergens anders moeten kopen.

Goed assortiment, levering zou sneller mogen

Ruim assortiment met duidelijke foto's van het product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering duurde door de drukte wat langer (krappe week). Netjes verpakt.

Goed materiaal

Goed materiaal. Verzendtijd wel langer dan aangegeven.

prachtig

toppers

om je dood te ergeren

12-5 schrikdraad apparaat besteld volgens advertentie op voorraad en snelle geleverd na 4 dagen eerst een bellen ongeveer 20 min in gesprek mailen en redelijk snel bericht zou mijn pakket binnen 2 dagen ontvangen met track & tracé code maar bij post.nl is het pakket nog niet ontvangen ?? dus 20-5 nog niets dit is de tweede keer dat mij dit overkomt bij deze firma (en laatste keer)

14 dagen duurde het voor ik mijn bestelling ontving. Slechte communicatie

De bestelling duurde bijna 14 dagen voor ze werd geleverd Communicatie was er wel, maar was zéér oppervlakkig.

Slechte verwachtingsmanagement

Op de website zeggen dat een product binnen 2 werkdagen geleverd wordt. Deze belofte niet nakomen, dit niet zelf melden bij de klant, vervolgens 3x beloven dat het onderweg, een T&T aanmaken maar product niet bij de pakketdienst afgeven en dan uiteindelijk na 2 weken eindelijk je product ontvangen.

Niet goed

De batterij die ik besteld had kwam aan stukken uit de verpakking en ik denk dat dit met het transport is gekomen! Omdat ik de batterij gelijk nodig had heb ik hem wel geïnstalleerd ik heb alleen geen idee of deze breuk aan de buitenkant van invloed is op de levensduur. (Ik heb een foto van de kapotte batterij gemaakt voor eventuele bewijs).

Aangeraden

Fijne, toegankelijke shop met redelijke prijzen

helemaal top

Snel en mooi op tijd zoals beloofd

Super afgehandeld.

Wel erg scherp. Maar functioneel!

Tout était parfait

De la commande à la livraison, tout est parfait. Et mon achat,filet électrique pour moutons, me convient.

Slechte service

Drie keer iets besteld. Telkens lang moeten wachten. Telefonisch nauwelijks te bereiken. Wachttijden van 15 min is niks.

Perfecte zending ,

Prima materiaal met goede uitleg en overzichtelijke website !

Veel te laat geleverd, maar wel goede spullen

Ik had met haast nieuw schrikdraad en ander materiaal nodig en heb voor Agrishop gekozen vanwege de belofte om snel te leveren. Er was een deadline 6 dagen na mijn bestelling waarop ik mijn pakket zou moeten hebben, maar na telefonisch contact werd bevestigd dat dat zou lukken. Echter is door drukte bij Agrishop en problemen bij PostNL mijn pakket 3 dagen NA de verhuizing van de paarden aangekomen. Het is prima spul en de prijs is top. Maar de volgende keer dat ik iets echt voor een bepaalde datum nodig heb, zal ik niet meer bij Agrishop bestellen.

Gekregen produkt was precies wat ik had besteld. Goede kwaliteit . En snel bezorgd.

Snel en vlot verlopen

Positief

goede prijs/ kwaliteit verhouding

goede prijs/ kwaliteit verhouding

Prima spullen, en snelle levering !

De o.a. schrikdraad artikelen die ik er koop inclusief extra accu’s zijn prima van kwaliteit. En de levering is snel. Gewoon prima dus.

Super snelle reactie via mail, heel behulpzaam en goede kwaliteit!

Alles naar wens verlopen

Een echte aanrader

Uitschuifbare (weide)hekken

De uitschuifbare hekken zijn fantastisch! Altijd pas te maken, zijn van zeer goede kwaliteit en snel geleverd. Montage is makkelijk. Echt heel blij mee!

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885