geweldig

zeer goede ervaring, mijn man heeft coeliakie en eindelijk een winkel waar we van alles kunnen bestellen, jus zakjes zijn erg lekker, jus is in de supermarkten niet te krijgen als je coeliakie hebt, dus waren hier erg blij mee

Toppservicw

Vertrouwd en snelle bezorging !

Zeer snelle levering, goed verpakt en een goede prijs

Geweldig!!

Ik bestel altijd kersensap en ananasap en alles verloopt soepel.

Snelle levering en lekkere producten

Erg tevreden, kon hier volop lactosevrije producten vinden en ze waren nog lekker ook. Ook snelle levering, fijn!

snelle levering, lekkere producten

snelle levering, lekkere producten

duidelijke website - snelle levering

het was de 1e keer dat ik lolly's bestelde en ik ben zeer tevreden, ze zijn heerlijk

Erg goed

Goede service na kapotte bestelling.

Bestelling altijd snel geleverd

Prima.

Neem volgend jaar een andere oliebollenbakker

De bestelling ging best, in deze tijd is alles wat trager. Maar de oliebollen die ik bestelde waren erg slecht te eten. De smaak ging nog wel maar op wat voor manier je ze ook verwarmde, het was haast niet weg te krijgen. Erg taai en zelfs na lang kauwen nauwelijks klein te krijgen. Bovendien bezorgde het me behoorlijke buikpijn en extra lucht ongemak. Dat kan niet normaal zijn.

Hebben bijna alles wat ik nodig heb.

prima!

Makkelijk, snel en goed verzorgd.

Betrouwbaar en accuraat

Goede website prima info en snelle verwerking en bezorging

Fantatisch!

Een goed product de Toppits Zipper Multi-functionele zakken.

Prima artikelen

Hele fijne producten die ik niet allemaal in de winkel kon kopen.

Provamel soya melk

Alles goed,lekker:)

goed verzorgt

ik bak mijn eigenbrood en als het deeg op is kan ik het zelfde merk niet meer bestellen is het bij jullie op .Nu de feestdagen er aan komen.wil je extra dingen bestellen zoals kerstbrood kerststaaf is het op.dat is dus niet zofijn.

Super en snel.

Snelle en correcte service

zondag avond 12 stuks amandelmelk zonder toevoerstoffen en zonder suiker besteld en maandag ochtend al mogen ontvangen.

UITSTEKEND

SEDERT HET BEGIN VAN DE CORONAPANDEMIE BEN IK BIJ JULLIE REGELMATIG BEGINNEN BESTELLEN OM CONTACTEN TE BEPERKEN ALS RISICOPATIENT. HET VERBAAST ME TELKENS HOE SNEL HET HIER IS GEZIEN HET PAK TOCH VAN NEDERLAND MOET KOMEN. MIJN OPRECHTE DANK

heel goed

jullie hebben meer keuze in voedsel dan wie dan ook in glutenvrij eten

snelle reactie

Op mijn klacht dat er ander meel in de zakken zat dan besteld en ook dat er op iedere zak 2 verschillende soorten stond, binnen een paar uur (ivm de nacht) reactie. 'k Hoop nu om te horen wat er ergens fout is gegaan

Kan mijn producten vinden door de uitgebreide productomschrijving.

Makkelijk, veel keuze en overzichtelijk.

Zeer tevreden en niet te vergelijken met andere producten.

Ik koop het tijd tezamen voor anderen omdat ieders ervaring positief is.

goede webshop

alles te krijgen