Alles goed,perfecte article en contact.

Superheerlijke lekkernijen!

Ik was blij met mijn aankoop en ben zeer tevreden met de kwalitatief hoogwaardige producten van glutenvrij.nl!

Veel keus in producten en snelle levering!

Veel keus in producten en snelle levering dus ik ben erg tevreden. :-)

prima levering keurig verpakt

Snelle levering en groot assortiment

Zeer goede service. Al jaren klant en bij de enkele gevallen waar een product niet of verkeerd was geleverd, werd dit onmiddellijk en correct opgelost.

Geen idee

Ik heb het pakketje nog niet ontvangen. Na 1 week het niet ontvangen te hebben en zag dat de status voltooid was heb ik het track en trace nummer gecontroleerd en zag dat hij naar het pick-up point gebracht wordt. Het blijkt dus dat postnl geen briefje in de brievenbus heeft achtergelaten. Ik ga het pakketje weldra ophalen.

Netjes en snel geleverd zoals beloofd op de site, de dag na de bestelling. Perfect, ik blijf hier bestellen.

Goede ervaring alles op tijd geleverd

Perfecte service

Goede ervaring

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer scherpe prijzen en snelle levering. Jammer dat sommige producten soms langdurig uit voorraad zijn.

Zeer snelle levering

Bestel altijd voorraad thee bij winkelglutenvrij. Altijd snelle levering.

De voorraad van de producten is niet altijd correct

Het is mij al meermaals overkomen dat bij het afrekenen van een bestelling, plots het product uit voorraad is terwijl je het nog tot enkele dagen na de bestelling in je winkelmandje kan plaatsen. Ook al voor gehad dat na contact met de helpdesk, blijkt dat het product niet meer leverbaar is.

Geweldig klantgericht.

Ik koop al jaren naar volle tevredenheid bij winkelglutenvrij.

Heel goed en snelle reactie bij vragen

Bij levering bleek dat de pakken glutenvrije beschuiten gebroken waren, dit werd heel snel opgelost na mijn bericht hierover, super!

De juiste producten snel geleverd

Prima artikelen die snel geleverd worden

Diepvrieszakken snel en goed bezorgd.

Toppits diepvrieszakken bevallen mij zeer goed!

Prima en snel!

Goede producten, goed verpakt en snel bezorgd.

hardstikke goed

wil jullie even vragen als er beschuit in de verpakking zit of er dan breekbaar op de doos gezet kan worden beschuit is altijd stuk wel jammer.

Super winkel

Bestelling correct en snel geleverd ! Ook de betaling achteraf gaat heel gemakkelijk

snelle levering. goed ontvangen

Ik bestel regelmatig voor me dochter met PKU en de levering is altijd prima op tijd goede service

Top website

Veel variatie

Prima product en vlotte levering

Het bestellen via de website ging vlot en gemakkelijk. Ben goed op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling. Het enige leer/min puntje is dat mijn levering in 3 dozen kwam terwijl het met gemak in 2 dozen had gekund, wel zo milieuvriendelijk. Verder helemaal tevreden.

Uitstekend!

Snel, efficiënt en vriendelijk.

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam