redelijk

Bestelling bestond uit glutenvrij oannenkoek meel Jammer dat de builen wat beschadigd waren.(klein scheurtje aan de bovenkant)

Alles volgens bestelling ,snel en vriendelijk

Snelle en goede levering.

snelle service

Ik had mijn bestelling snel in huis. Mijn bestelling was compleet en zeer tevreden.

Teleurgesteld

Er stond op de site dat op werkdagen binnen 24 uur geleverd ging worden. Dus bewust voor winkelglutenvrij gekozen omdat ik woensdag ontdekte dat wat ik nodig had voor vrijdag, niet in de winkel te koop was. Ik ging er dus vanuit dat ik donderdag mijn bestelling zou krijgen. Dit werd uiteindelijk vrijdag, toen ik al op mijn werk was waar ik het product nodig had.

Hele fijne producten

Via jullie kon ik wel de gewenste bolletjes kopen die ik mee wilde nemen voor een paar dagen vakantie. deze zijn niet te verkrijgen in de winkels bij ons in de buurt.

Slechte service

Na een klacht te hebben gehad ,is hij niet naar tevredenheid opgelost ,jammer

Bestel al een jaar kokos/ rijst melk van provamel omdat ik deze nergens anders kan kopen. Werkt prima!

Hele snelle goede service

Hele goede ervaring . Zonder deze service waren we veel beperkter ... Dus dankjewel aan al wie hieraan meewerkt !

prima levering 1e keer.

de levering was snel en uitstekend.

Alles was weer dik in orde...

Alles wat ik besteld had is uitgeleverd. Het enige rare was dat ik de inhoud van eenpak Rosie kreeg, maar niet de doos....?

heel tevreden

snelle verzending

snel geleverd zeer tevreden

uitstekend adres voor deze onontbeerlijke dieetproducten

Zeer compleet assortiment en snelle effectieve service.

Heel snel geleverd en van de hoogste kwaliteit

Besteld op een zondagnamiddag en de volgende maandag al in huis. Bestelling was volledig juist en compleet. Producten van de hoogste kwaliteit. Een echte aanrader!

Gewoon om echt alles in huis te hebben makkelijk via interner.

In de winkels weinig te krijgen of duurder.

Super snel

Absoluut de snelste levering ooit. Savonds de bestelling gedaan en de volgende ochtend was het al in huis.

Snel en goed.

Zeer tevreden.

onverbeterlijk....goed

duidelijke site snelle levering prima verpakt

Snelle , vlotte service !

Snelle , vlotte levering aan huis gebracht !

Keurig verzorgd en snel geleverd

Gehhen naar wens

Zeer goed, snel

Zeer goede en snelle leverservice

Snelle en goede levering

Snelle levering en overzichtelijke website met goede producten

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam