Goed alleen levering zou beter aangekondigd kunnen worden de juiste dag bedoel ik! Ik was een boodschap gaan doen en ondertussen leverde ze de goederen en ik was niet thuis als ze het aankondigen welke dag ze komen kan ik de goederen aannemen.

Heel fijn dat wij voor ons gezin aan de steeds wisselende produkten kunnen komen .

Wij hebben altijd héél snel onze nodige bestelling tot bij ons thuis gebracht . heel fijn dat we kunnen kiezen uit zo'n ruim aanbod . En dat we dit vanuit België kunnen doen is superfijn ! Waarvoor onze grote dank .

Snelle bezorging

Snelle bezorging

snelle levering en goed verpakt.

ik vind er speciale producten waar ik anders moeilijk aan geraak en werden zeer snel geleverd

Gevarieerd betaalbaar aanbod!

En mocht er iets niet goed zijn, wordt het snel en vriendelijk opgelost! Met NCV ook fijne korting.

Bestelling prima verwerkt. Nazorg bij probleem keurig verlopen. Product was beschadigd bij aankomst. Tip: meer aandacht besteden aan goed ver/inpakken van producten zodat ze niet beschadigen tijdens het vervoersproces.

Goed assortiment, netjes geleverd.

snelle en correcte service

De ene dag besteld en de volgende dag al thuis. En een uitgebreide collectie producten.

Heldere webshop en prima artikelen. Enige nadeel was dat de artikelen niet op zaterdag, maar op maandag bezorgd werden. Maar daar is de bezorging verantwoordelijk voor.

Goeie service, snelle levering, goeie prijs. Zeer tevreden !

veel keus, prima producten, uitstekende bezorging

Wij kopen hier heel veel glutenvrije producten. Er is veel keus, de producten die wij besteld hebben zijn altijd prima en de bezorging is heel vlot. Geweldige winkel om je glutenvrije boodschappen te doen!!

Het is een fantastisch bedrijf!

Zéér klantgericht en een goede verhouding tussen de prijs en kwaliteit.

snel en goed

eerste kennismaking op advies van een collega ondertussen de bestelde produkten ontvangen én gebruikt... tot ieders tevredenheid;

Top top top

top top snel top en perfecte staat.

Zeer tevreden! Snelle levering en topservice

Zeer Tevreden!

Dit was mijn eerste aankoop, zeker voor herhaling vatbaar.

Enorm goed

Snelle levering overzichtelijke website met duidelijk aangegeven ingrediënten

snel, correct en altijd vriendelijk

Zeer tevreden! ik bestel steeds opnieuw.

Prima service van een groot aanbod artikelen.

Sinds we dit adres hebben kunnen we moeiteloos de beste spullen tijdig in huis hebben en zijn we niet aangewezen op het toch heel matige aanbod bij de grootgrutters

Snelle en correcte levering

snel en goed

snel en goed, zoals het hoort ! Top

EEN UITSTEKENDE ERVARING

ONDANKS IK IN BELGIE WOON KRIJG IK STEEDS CORRECT EN ZEER SNEL ALLE PRODUCTEN DIE IK WENS EN TE VERKRIJGEN ZIJN VIA JULLIE

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam