Snel

Was sneller dan verwacht aangekomen

Snelle bezorging

Zaterdag bestelt en maandag in huis. Sommige verpakkingen zijn wat vochtig wanneer je ze ontvangt. Snel in de vriezer of zelf verpakken.

ziet er goed en netjes uit wat ik bestel

Je kunt het goed en netjes bestellen alleen als je beschuit besteld is die meestal wel kapot dat is wel jammer.

snel geleverd, producten lang houdbaar

focaccia van Schaer besteld ivm aanbieding, snel geleverd, producten lang houdbaar

Top service , producten waren goed verpakt en snel bezorgd!

Verpakking kan beter

De kartonnen doos was op verschillende plaatsen stuk( vervoer!!!!!!). Er was een zak granen stuk (verdeeld in doos),verder alles prima in orde.

Super service!!

Het is een Super service!! Top!!

Duur maar wel goed

Gluten vrij is allemaal vreselijk duur. Maar de geleverde produkten zijn wel goed. En een redelijke versheisdatum

Duidelijke website en prima service

Veel keuze in glutenvrij, top. Er mogen meer soorten biertjes in het assortiment. En de zoekcriteria op de website kunnen beter. Overall prima site en snelle service!

3 commande impeccables

bon prix et rapide

Ben zeer tevreden

Producten werden de volgende dag al geleverd

Smaak/kwaliteit zeer matig

Mijn eerste kennismaking met brood en rozijnenbollen van Happy Baker is erg tegengevallen. Ik heb alles bereid volgens recept maar het brood was na het afbakken evenals de rozijnenbollen niet mals, heel vast en niet lekker van smaak. Ook de poging om het brood na het afbakken en afkoelen in de vriezer te doen en na enkele dagen te eten was geen succes. Of er mogelijk bij de bereiding iets mis gegaan is weet ik niet maar deze zending was ronduit slecht.

Elke keer weer betrouwbaar en snel

Ik bestel al jaren bij winkelglutenvrij en de levering is altijd compleet en de volgende dag in huis.

Heerlijke producten!

Ik vond alle artikelen die ik had besteld heerlijk smaken en heel gezond! Dit smaakt zeker naar meer!

Eerste keer iets mis en 0 response

Ik bestel al bijna 1,5 jaar met redelijke regelmaat Producten. Ik kreeg de laatste keer beschimmelde broodjes plus dat in alle overige verpakkingen broodjes condens bevatte. Ik heb een nette brief geschreven en nog steeds niets mogen vernemen! Erg jammer….maar er zijn meer webwinkels

Keurig verpakt en vlot verzonden / ontvangen

Vrijdag besteld en zaterdag al ontvangen, fijne ervaring! Het aanbod op de website is uitgebreid genoeg om een keuze te kunnen maken.

Correct

Voldoende feedback

Diepvrieszakjes met zip sluiting besteld, gekregen zonder sluiting

Heel erg zonde van mijn geld

Kan maar 1 verpakking broodmeel 5kg per keer bestellen.

Ik vind het jammer dat ik van het broodmeel dat ik gebruik nu maar 1 verpakking van 5kg per keer kan bestellen. Zo is het lastig om aan gratis verzending te komen. In het verleden kon dit wel. Ik gebruik de meergranen broodmix van Consenza. Verder ben ik met Winkel glutenvrij heel tevreden.

Kan niet beter.

Levering correct en zeer snelle levering

Perfect!

Hele goede service!

Netjes verpakt en snelle levering

Het was er heel snel, het was heel erg goed verpakt.

Ondanks aangekondigde drukte toch heel snel geleverd!

Fijn dat mijn bestelling er toch heel snel was.

Zowel goed als tegenvallend

De afhandeling van mijn bestelling was prima: snel, netjes. Helaas was 1 product “ over datum “ nl. De wraps. Deze hadden als uiterste datum: 09-12-2020. Ik heb ze helaas weg moeten gooien. Dat risico ga ik niet nog een keer nemen.

Ik had mijn bestelling snel in huis goed verpakt snel en goede service

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam