Prima geregeld, hele vlotte service!

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering. Als er een keer iets fout gaat bij de levering wordt het snel en vriendelijk opgelost!

Levering, gezien corona, mooi op tijd en correct

Geen 10 omdat sommige producten een erg korte houdbaarheids datum hebben

tekortkomingen worden snel en correct herseld

Bij afleveringen waren er nog al eens fouten .Maar deze werden snel en zonder moeite hersteld. Ben wel tevreden over Winkelglutenvrij

Heel goed geregeld.

Snelle levering ondanks drukte bij de bezorgdiensten.

Sneek service

Bestelling goed verzorgd

Al jaren mijn vaste adres voor tarwevrij brood

Prima bedrijf. Vlotte levering. De spaarzame keer dat t een keer mis ging, is het direct naar tevredenheid opgelost.

Super goed!

Prima en snelle levering!

ZEER GOED

Voor de eerste keer kocht ik glutenvrij-producten, en ze kwamen snel aan en de prijzen waren lager dan de supermarktprijzen Ik denk dat ik deze producten nooit meer in de supermarkt zal kopen en ik zal altijd online in deze winkel kopen

Redelijk tot goed

Ik heb wel goede ervaringen alleen had ik mail gestuurd over de semper kapotte zakken in doos. Foto van gemaakt jullie zouden naar fabrikant sturen en mijn berichten hoe of wat maar ik heb nooit meer iets gehoord . Dat vindt ik toch wel een min puntje

Snel antwoord op vragen, snelle levering.

Prijs kwaliteit netjes

Snelle levering top

Super goed

Netjes bezorgd

Vlotte, snelle en gemakkelijke service

Als ik wil bestellen is het zeer gemakkelijk en overzichtelijk. Alles wordt goed aangegeven. Je kan snel bestellen en wordt snel geleverd. Goede service

Niet goed

het product van Lima muesli quinoa bevat stukken dadel die oneetbaar zijn wegens beenhard. Jammer! Zal ik niet meer bestellen.

snel en goed geleverd

Mijn eerste bestelling een pluim voor het leveren. Alles compleet en goed verpakt.

Flessen waren zeer netjes verpakt en snelle levering.

heel tevreden

zeer snelle correcte levering

hele vlug en correct verstuurd,kan niet beter

hele vlug en correct verstuurd,kan niet beter

Vlugge levering

Heel tevreden van de levering.

Overzichtelijke website en snelle service van de producten!

Ik wil toch nog even één probleempje aankaarten. Afgelopen week heb ik wafels besteld van Consenza. Die wafels zijn heerlijk te eten met aardbeien en een beetje slagroom. Nadat ik 2 wafels heb gegeten en 2 dagen erna het pakje (wat ik met vershoudfolie goed had verpakt) openmaakten was het helaas beschimmeld. Misschien hebben meerdere mensen hier klachten over! Al met al ben ik tevreden over jullie Thuiswinkel. Met vriendelijke groeten, Lisette Scheffers

Goed en goede levering

Snel en duidelijk

Goede ervaring

Goede ervaring plus snelle levering , overzichtelijke website mooie produkten

Positief in ieder opzicht

Goed overzicht van webwinkel, snelle levering. Correct in orde.

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam