Gemakkijke bestelling snelle levering volgende keer bestel ik weer hij jullie hartelijk dank groetjes Mia

Snelle en vlotte levering

Alles verlopen zonder probleem. Prijs-kwaliteit in orde, alle informatie over het product ook zeer overzichtelijk en correct te vinden op de website.

Goede bezorging

Goede dienstverlening. We missen alleen in het assortiment glutenvrije cruesli zonder rozijnen.

Gunstige prijs, vlot geleverd

Heb enkele weken geleden een bestelling geplaatst. Prijs en verzendkosten naar Belgie waren voordeliger dan de concurrenten. Binnen de week zoals verwacht geleverd.

Hele goede service en mijn product voor de laagste prijs. Verpakking en levering dik in orde. communicatie was ook heel goed.

Goede service, snelle levering, prima producten.

Niets toe te voegen aan eerste regel.

Prima !

Duidelijke site, snelle levering

Zeker een aanrader!

Overzichtelijke site, hele snelle en correcte levering en een attentie erbij gevoegd. Complimenten!

Goede service maar zitten stiekem producten met sporen van gluten! Let dus op!

Ik heb gisterenavond de bestelling ontvangen, helemaal op tijd. Toch heb ik de etiketten van alle producten nogmaals gecheckt of die glutenvrij waren en tot mijn verbazing waren de bio soja brokken met sporen van gluten. Dat had ik niet verwacht in a glutenvrij winkel.

Supers

Het was goed verpakt en ook goede communicatie als het verzonden word

Goed en snel in huis

Het was voor mij de eerste keer dat ik op deze site een bestelling had gedaan. Is geheel naar wens verlopen. Goed en snel thuis. Top

Altijd goede ervaring behalve deze keer

Snelle levering, correcte opvolging. Ruim assortiment met geregeld goede acties. Track and trace ideaal. De laatste bestelling echter zonder pakbon en een niet aangekondigde nalevering.

Snelle correcte levering, goede producten!

Duidelijke website, snel geleverd, goed verpakt én lekker gegeten. Super!

Voldoet aan mijn vewachting

correct en zeer snelle levering

Vlotte service

Ik had iets besteld. Was niet op voorraad Ik werd heel goed opende hoogte gehouden. Ook de keus om de bestelling te annuleren Heel tevreden

Hele snelle levering, op zaterdag besteld en maandag al in huis!

Zoals boven vermeld.

top

Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van uw online dienst. Super en gemakkelijk. Goede service.

TOP

Dag na bestelling kreeg ik levering. Perfect

Mijn bestelling bestond uit 19 flessen en dat kwam, goed verpakt, in drie dozen. Twee bleken bij de post verkeerd te zijn verstuurd. Nadat ik de eerste binnen had, ben ik gaan mailen waarom ik maar negen flessen had gekregen. Binnen een paar uur had ik al antwoord en werd me verzekerd dat de anderen er zsm aan kwamen. Dat bleek de volgende dag al te zijn. Dus al met al snel geregeld en geleverd omdat de klantenservice er gelijk achteraan is gegaan, top!

Snelle bezorging Goed verpakt Mooie 20% aktie Zeer tevreden

De eerste keer dat ik bij jullie besteld heb alleen maar positief qua prijs, snelheid en verpakking👍🤝

Makkelijk om te bestellen

Keurig de volgende dag geleverd

Gewoon goed!

Bestellen is makkelijk. En de levering was snel, de volgende dag.

perfect

snelle levering, goed verpakt. heel goede producten

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam