Het is zijn goede producten zonder toe gevoegd suikers

Producten ook met een prima houdbaarheidsdatum, niet te kort. Jammer dat er geen klein extraatje bij zit, zoals bijvoorbeeld een proefverpakking van iets nieuws.

Zondagmiddag besteld en maandag al bezorgd fantastische levering. Ben erg tevreden erover.

Snel geleverd, prima producten. Blij mee en zal zeker nog beroep doen op jullie

Prima levering en snel.

Ik had op een werkdag besteld en had het de volgende dag al thuis bezorgd gekregen. Het product was netjes verpakt. Geen op- of aanmerkingen.

Prima producten

De producten zijn prima! Misschien een verbeterpunt bij de levering om een bevestiging van bestelling te mailen en een track and trace zodat je weet wanneer de bestelling komt.

degelijk

alles was goed alleen de levering was later wat er gezegd werd

een jammerlijke slechte ervaring

voor het eerst een groot probleem bij mijn bestelling die nog niet terecht is. mijn gegevens staan er standaard in als ik me inlog en dit al jaren, raar maar waar zag ik pas savonds als ik de bevestingsmail zag dat het huisnummer niet klopte, contact opgenomen maar mijn order was al behandeld, dus even bij de buren maar die hebben niks ontvangen. tot op het heden is mijn pakketje zoek (75 euro aan voeding!) de service van de winkel is wel ok, dat van het bezorgbedrijf minder, op winkelglutenvrij wordt vermeld dat post nl steeds een handtekening vraag voor aflevering, ik kan me niet herinneren dat ze dat ooit al gevraagd hebben, meestal bellen ze aan en zitten ze al in hun auto als ik de deur open doe en staat mijn pakket aan de deur. jammer, ik overweeg om een ander webwinkel te vinden die niet samenwerkt met post nl,...

prima!

Fijne winkel om te bestellen.

tevreden

vriendelijk. snel. zoeken naar juiste producten online valt wat tegen

Hele goede service en goede kwaliteit.

Ik heb nu voor de eerste keer besteld. De producten zijn prima. Ik wist niet dat glutenvrij ook lekker kan zijn. Ik blijf zeker bij jullie bestellen.

Zeer snelle levering, lange houdbaarheid

Zondagavond half acht besteld, volgende ochtend binnen. Keurig en stevig verpakt. Betrof 111 pakken glv broodmix met een fijne lange houdbaarheidsdatum. Besteld omdat ze bij online vergelijken er het goedkoopste uitkwamen. Bestelling compleet? Zeker! Haha, wat ik er beetje miste was een piepklein extraatje zoals een reepje of koekje. Verwend denk ik, door andere leveranciers worden er nog wel eens proef- of probeerverpakkingen bijgedaan. Conclusie: tevreden mens

Snelle levering en ruim aanbod

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

zeer voordelig; snelle levering

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snel in behandeling, kreeg heel snel al een email dat ik mijn huisnummer niet had genoteerd, mijn fout dus. Krijg het normaal altijd dag nadien!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snel en goedkoop

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle afhandeling

Niet

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering!

De website werkte niet altijd even vlot. Bleef vaak vasthangen!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Korecte behandeling en snelle levering niets op aan te merken!

Renee

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en keurig verpakt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goedkoper dan elders, super snelle levering, zeeeer tevreden !!

• Snelheid/Levertijd

Ik heb naast de glutenvrije producten iets ontvangen wat ik niet besteld heb.... Sterilance lancet 30 gram. Dit zijn kleine naalden? Artikel nummer 718053789149 Waar is dit voor en moet dit retour? Gr Merel Fontijn

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam