Pluspunten

Ik was de gelukkige die wat producten van Céréal mocht testen en de producten waren super. Ik heb getest de Madeleines, die waren echt heel lekker. Lekker luchtig cakeje met een superlekkere smaak. Echt een aanrader. Ook de Cookies met stukjes chocolade waren echt heel lekker. De smaak was erg lekker, zeker met die stukjes chocolade erin en het koekje was lekker krokant. Beide producten smaakte zoals gewoon lekkere producten met gluten smaken. De ontbijtkoekjes waren ook heel lekker maar wat simpel en gewoner, maar zeker niet verkeerd. De Koekjes met stukjes Karamel hadden een kokosgeur en smaak en ik hou niet van kokos dus deze vond ik wat minder door de kokos, maar iemand die van kokos houdt is het een lekker koekje. Alle 4 de producten zijn gluten-, lactose- en melkvrij. Ik zou zeker de bovenste 2 zeker weer kopen, echt een aanrader.

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Alle lof voor deze manier van bestellen. Goede verpakking, snelle bezorging. Ideaal voor mij als slecht lopende. Overzichtelijk winkelen.

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering. Heel tevreden

Pluspunten

snelle levering, goed verpakt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Via de klantenservice is alles goed opgelost uiteindelijk, dus fijne en goede hulp!

Betalen via Ideal ging de eerste keer fout, waardoor bij het nogmaals proberen mijn kortingscode niet meer werkte en er veel producten niet leverbaar meer waren.

Pluspunten

Duidelijke website, groot aanbod

Pluspunten

Groter assortiment voor kleine kinderen.

Pluspunten

prijs kwaliteit is perfect

de minimale afname prijs voor gratis verzenden is naar mijn mening te hoog.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- veel divers assortiment, ook veel verschillende merken - fijn dat er aanbiedingen zijn waar je ook iets aan hebt, zoals laatst alle producten van Schar 15% korting. Groot inslaan doe ik liefst, zodat ik niet te vaak hoef te bestellen en dan levert zo'n korting ook wat op. - ik was blij met producten waarvan ik niet eens wist dat ze op de markt waren, zoals een vorm van bouillonpoeder zonder gluten, lactose, paprika en selderij. Eindelijk weer eens soep aanmaken met bouillon ipv alles zelf te moeten bedenken.

- er zat de laatste keer een verkeerd product in mijn bestelling, maar het product dat ik wel had besteld zat er niet bij. Ik had echter 3 stuks ervan besteld en kreeg hierdoor 3x het verkeerde product. Doordat ik het een gedoe vind heb ik het maar gelaten, maar toch goed om de producten goed te checken. - graag zou ik ook lactosevrije producten in het assortiment hebben, zoals het merk minus L. Mijn zoon mag nl naast geen gluten, ook geen lactose, maar ook geen soya, dus soyamelk of - soyaroom is geen alternatief. Minus L wel. - het werd niet duidelijk uit de website informatie dat als je een andere betaalwijze kiest, dat dan het 'binnen 24 uur thuisbezorgd' niet opgaat. Ik zat dus maar op mijn producten te wachten.

Pluspunten

Manier van kortingscode invullen niet duidelijk

Pluspunten

We zijn gebeld dat de bestelling later werd verzonden ivm het bakken van nieuwe gevulde koeken.

Pluspunten

Het voldoet aan mijn eisen ,kan er op vertrouwen dat het op de afgesproken dag bezorgt wordt. En het is perfect verpakt .geen min punten

Pluspunten

Snelle levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestelgemak, indeling op maaltijd

Groter assortiment,andere merken

Pluspunten

Ruim assortiment

enkele producten waren niet voorradig

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam