Zowel de goederen alsmede verpakking en verzorging uitstekend

Zowel de bestelde goederen alsmede de verzending perfekt

Bestelling als altijd prima uitgevoerd

De bestelling prima uitgevoerd in solide verpakking. cranberries als altijd vers

Snelle en correcte levering

Alleen jammer dat bij de aanbiedingen zo vaak staat NIET OP VOORRAAD

Correcte en snelle levering

Alleen jammer dat er bij de aanbiedingen te vaak staat NIERT OP VOORRAAD

Correcte en snelle levering

Alleen jammer dat er bij de aanbiedingen te vaak staat NIERT OP VOORRAAD

Snelle en goed verzorgdelevering

Jammer dat er zo vaak NIET OPVOORRAAD bij de aanbiedingen staat

Veel keus, goede aanbiedingen.

Veel keus, goede aanbiedingen, snelle levering.

Goede snelle service, prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Snelle berichtgeving over 1 niet snel te leveren artikel. Snelle terugbetaling van bedrag.

Netjes geregeld.

Bestelling bleek niet volledig op voorraad daar is duidelijk een bericht over gestuurd aan mij. Die producten zijn netjes als tweede zending opgestuurd.

Mijn ervaring is een goede service en een snelle levering

Altijd goede service kan niet anders zeggen

ik ben zeer tevreden al jaren

Provamel soya melk

Lekker !

Alles goed geregeld en de spullen snel thuis

Snel geleverd en alles prima

Wat ik besteld heb klopt met wat er op de website staat. Ik heb vaker besteld en t blijft prima!!!

Betrouwbare levering

Producten voor een goede prijs en betrouwbare levering.

Goed assortiment en snelle levering. Niet alles gegarandeerd glutenvrij.

Goed assortiment, bezorging al de volgende dag. Ook als je op zondag bestelt. Kanttekening is wel dat de gebroken lijnzaad van Organic Nature, die ik had besteld, volgens de ingrediënten op de verpakking, sporen van gluten kon bevatten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Contact opgenomen met de klantenservice, die mij het aankoopbedrag terug hebben gestort. De gebroken lijnzaad van de merk hebben ze uit het assortiment gehaald. Op zich wel netjes opgelost, alleen mag dit op voorhand natuurlijk niet gebeuren. Ze verkopen overigens wel nog de niet gebroken lijnzaad van Organic Nature zie ik net. Zal me benieuwen dat dat geen sporen van gluten kan bevatten dan.

Prima alternatief voor fysiek winkelen.

Bestellen, betalen, ontvangen en dat alles in tempo. Gaat er een keer iets mis, dan wordt het meteen opgelost.

Super snelle levering! Binnen 24 uur pakket binnen gekregen.

Super snelle levering! Binnen 24 uur pakket binnen gekregen

Bestel glutenvrije producten online, wordt meestal volgende dag al bezorgd.

het bedrag moet lager. zodat het zonder verzendkosten thuis wordt geleverd. Je gaat producten zoeken omdat je graag boven het bedrag wilt uitkomen, maar de kast hier raakt overvol. DUS, GEEN VERZENDKOSTEN BOVEN DE 25 OF 30 EURO

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam