Supersnel

Snel geleverd en artikel wat niet geleverd kon worden snel vergoed. Zal zeker opnieuw bestellen

Een top webwinkel!

Een super webwinkel! Alleen sommige producten tegen de datum.

Prima alles! prijs, service en snelle levering.

Uitstekende ervaring

Ik heb zoals iedere keer een uitstekende ervaring.

Lekkere fruit muesli.

Super fijne webshop

Ruim assortiment, snelle levering en goede producten. Krijg zelfs af en toe een gratis artikel meegeleverd. Dikke aanrader!

Snel geleverd, echter 2 pakken melk lekten. Ik denk doordat er geen vulling in de doos zat en de pakken teveel konden bewegen.

Alles prima!

Prijs, verzending en product is allemaal naar wens.

prima.

gemakkelijk te bestelling en vlotte levering

meestal prima

Helaas de laatste keer niet de volgende dag bezorgd (donderdag 29 sept.) terwijl het er juist nu op aan kwam i.v.m. een weekend weg. De doos heeft daardoor 4 dagen bij de buren gestaan.

Heel tevreden

Mijn ervaring met winkelglutenvrij is heel goed. Ik bestel regelmatig bij hun en alles word heel goed verpakt en de spullen komen ook zo snel mogelijk. Dus gewoon heel tevreden met deze website

niet zo

was nu niet zo duidelijk als de andere glutevrijesaait

Echter, jammer dat er gist zoveel duurder is geworden. Maar helaas, zoveel producten zijn in prijs gestegen.

Altijd betrouwbaar en goed in gepakt

Deze keer was er een beschadigde verpakking kreeg gelijk een nieuwe toe gestuurd.

tevreden

een groot assortiment, snel geleverd

Geen communicatie rondom nieuw platform

Bestelhistorie gewoon weg. Geen communicatie. Ben al jaren klant!

Goed aanbod

Chips zat samen in pakken havermelk.,weer! Zak ging stuk....,weer. Daar noet de inpakker wat op verzinnen. Verder goede webwinkel, heeft veel te bieden en niet te duur.

Snelle service en aflevering.

Mijn ervaring is dat ik voor het bestellen van mijn glutenvrije broodmix geen snellere en betere service kan voorstellen dan via deze website.

Prima .Snelle correcte levering.

Dag nadat ik bestelling geplaatst had werd het bestelde al bezorgd. Keurig verpakt.

Goede producten

Goede producten overzichtelijke site en goedkoop

Nog net OK, maar prijzig en veel niet op voorraad

Helaas ook hier eist de inflatie zijn tol. Prijzen lopen flink op. Tevens is er vaak veel niet op voorraad. Was meer tevreden voor de nieuwe website!

Supersnel, groot assortiment en accuraat

Ik ben heel blij met deze webwinkel. Er is een groot assortiment, zoeken is gemakkelijk met behulp van de selecties die je kunt maken op basis van ingrediënten en alles wat ik besteld had, was de volgende dag in huis. Ik ben erg geholpen hiermee vanwege een gluten- en lactose-intolerantie. Deze site maakt mijn leven een stuk aangenamer!

Goede ervaring met dit product

Geeft een lekkere smaak aan onze zoutarme gerechten.

Goede prijs en hele snelle levering

Ik ben erg tevreden over jullie webwinkel, Zeker voor herhaling

Super.

Goede webshop. Na bestellen van het product deze de volgende dag thuis bezorgt. Geen problemen

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam