super goede producten

vanaf bestellen tot leveren ging erg goed

niet fijn

N.a.v. de vraag die ik stelde (m.b.t. de zoveelste keer een toezending die niet goed werkte en alle adviezen opgevolgd te hebben) kreeg ik een nogal verwijtend antwoord. Ik moest ook zelf contact opnemen met de fabrikant i.p.v. dat er bemiddeld werd. Na mijn vraag of winkelglutenvrij ook zelf met de fabrikant zou opnemen werd er door de klantenservice gezegd dat ze dat ook zouden doen. Dit gaat dus m.n. over de klantenservice. De winkel op zich is prima

Dit was mij eerste bestelling!

Gewoon goed. uit

Als het op voorraad is snel geleverd.

Erg goed

Snel en keurig geleverd!

Prima bezorging na telefonisch contakt!

De toevoeging bij mijn huisnummer ontbrak eerst, maar na telefonisch contact is het prima in orde gekomen. Bedankt!

hele snelle levering!

25 doosje thee. Gewoon op voorraad en 24 uur later geleverd. Perfect.

Goede en snelle service

Laatst een probleempje met de helft van mijn vestelling. Dit heeft de klantenservice na 18uur nog netjes voor mij uitgezocht, en alles is goed gekomen. Ik raad winkelglutenvrij zeker aan!!

Prima producten die niet in de winkels te koop zijn.

gewoon oke

normaal oke verleden week drie potjes mayonaise te weinig geleverd gekregen, van de week keurig een mail gehad dat ik binnen zes weken na levering zou krijgen EN DAT VINDT IK DUS TE LANG

Ik maak al een tijdje gebruik van winkelglutenvrij en heb alleen maar goede ervaring prima service.

duidelijke site, snelle levering.

net pakket

Geeft een goede smaak

Zoals altijd snel geleverd

Ik bestel altijd een voorraad Dilmah thee en wordt altijd heel snel geleverd.

was de 1e keer, vlot en netjes

Prima afhandeling van bestelling

Supersnelle correcte levering van bestellingen.

geweldig

snelle levering, bestelling was er voor ik tracking kon gaan volgen

Prima winkel

Had chip en beschuit besteld. Dat waas geen succes want de beschuit warn allemaal stuk. En de helft van de chips was stuk. Maar normaal geen problemen.

Op zondag besteld en maandag al in huis!

Prima, ruim en betaalbaar assortiment

Snelle en goede levering van de producten.

Ronduit goed

Gewoon goed, goede producten, bezorging prima. Geen verdere opmerkingen.

Het bestelproces zelf gaat makkelijk en er zijn voldoende opties voor betaling. Ook is het aanbod vrij ruim, de bezorging snel en netjes.

GEWELDIGE SERVICE

besteld en in huis .prima ,kom vaker broodmeel kopen bij julie

gemakkelijk bestellen

sommige producten zijn niet altijd voorradig. Verder is het overzichtelijk winkelen

prima service

heel tevreden